Anuncis d'estiu
No hi ha res que em faci més ràbia que se m'enganxi una cançoneta horrible, i com que jo ja la tinc enganxada la compartiré amb vosaltres, juas juas juas (riure malèfic). A veure si us passa el mateix que a mi...
Ah! I ahir vaig sentir la versió en català, que encara és molt pitjor si pot ser possible.