Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sentiments. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sentiments. Mostrar tots els missatges

Egoisme

M'ha fallat. Una de les persones més importants de la meva vida m'ha fallat. Bé, em ve fallant des de sempre, però suposo que ara el meu got s'ha acabat omplint, més que un got, em sembla que devia tenir una piscina. El que més em dol, es que si fos una altra persona, ja l'hagués apartat de la meva vida fa molt temps, jo no hagués tolerat això a ningú, però ella..., ella es diferent. M'agrada pensar que no es dona compte del que fa, m'agrada pensar que un dia es donarà compte, i aquell dia em vindrà a buscar... Només puc dir que jo he arribat fins aquí, em planto, ja en tinc prou. Sembla que sempre estigui padant la galta esperant la pròxima bufetada. Per ella soc la última mona, o potser es que em te massa confiança i això li dona un abonament per poder ferir-me tant com vol. En canvi, ella per mi, sempre ha estat molt important, potser massa...Només espero que un dia es doni compte del que fa, de com ho fa, i del mal que arriba a fer.

Enyorança

Mmmmm....m'he decidit a escriure...més aviat diria que ho he necessitat, perquè ben bé encara no se que escriure, però ja veieu, aquí estic teclejant...Torno a tenir massa temps per a mi, i la veritat es que quan estic sola m'esfonso, m'enyoro, no faig res de bó, intento deixar la ment en blanc i això comporta no afrontar les coses, intento no pensar, perquè si penso les llàgrimes comencen a rodolar galtes avall. Però no us equivoqueu, estic bé! I sabeu perquè? Doncs perquè tot i sentir-me trista, torno a sentir, de cop estic més viva que mai, i tot i que els sentiments de moment no són massa bons, són sentiments, i això és molt millor que no sentir res, que està conformat i apàtic, que sentir-se buit...

Avui...



Demà serà un altre dia...