Enganxada!
Si, ho reconec, estic enganxada a internet, i sobretot als blogs, com la majoria de vosaltres. Fa temps vaig fer aquell test que corria per la blogosfera, i em va donar tant alt, que fins i tot em va fer vergonya. Això si, tot i està enganxada a vosaltres, no arribo a aquest extrem...M'ha fet molta gràcia la foto. Segur que més d'un us sentiu identificats! Si heu somrigut al veure la foto és per alguna cosa...Potser és que no ho heu trobat una idea tant descabellada! Algú de vosaltres ha arribat a aquest extrem? (espero que no!) Us heu trobat algun cop en alguna situació compromesa, a la feina, amb els amics o amb la parella per culpa del nostre vici? Que heu arribat a fer per tal de poder-vos connectar una estona a internet? Va, expliqueu els vostres casos, que segur esteu tant malalts com jo!!

(Innerpendejo)
Per cert, bo el quadre del fons de la foto! ;)