Tinc un munt de posts pendents d'escriure, tants que no se per on començar! Tinc pendent repartir els premis al blog solidari, tinc pendent un meme del
Gatot, un altre de la
Trillina i el balanç del 2007 que va proposar el
Xexu, i altres posts que fa dies que em ballen pel cap. I em preguntareu perquè no en faig cap, doncs primer que tot perquè he estat uns dies pel poble, sense internet, que això es molt dur, segon perquè no tinc temps, i avui que m'anava a posar al veure que tenia 91 posts pendents de llegir me esverat! Però que feu?? Perquè treballeu tant? Està clar que aquest any el tió m'ha cagat molts posts, i a mi que m'encanta però també vull que em cagui temps per poder-los llegir i comentar tots! Aish!
Doncs res, aquest post era per agrair-vos els vostres, que són regalets de Nadal per a mi (anava a posar que són cagadetes de tió, però quedava una mica lleig).
Per cert, quina versió del caga tió canteu vosaltres? Jo aquesta:
Caga tió!
El dia de Nadal
posarem el porc en sal
la somera a la pastera
el pollí a dalt del pi
toca toca valentí
ara passen bous i vaques
les gallines amb sabates
els capons amb perellons
el vicari ha fet torrons
la guineu els ha tastat
diu que són un poc salats
Ai lo brut!
Ai lo porc!
Ai los morros de pebrot!
Caga tió que sinó et foteré un cop de bastó!
He cantat en veu alta a veure si colava i em cagava un mica de temps....però em sembla que això no podrà ser! L'any vinent ho tornaré a intentar.