Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris blogaires. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris blogaires. Mostrar tots els missatges

Fades (Actualització!)

Avui us voldria demanar un favor a tots, l'Akairis ha dirigit un curt i l'ha presentat a Notodofilms.com, es diu Hadas i és el número 298. Doneu-li una ullada, que val la pena. I deixeu algun comentari. A veure si entre tots fem que guanyi! Més endavant, si queda finalista, és podrà votar, ja us ho comunicaré!

Gràcies per endavant!


He pogut penjar el curt aquí: Us deixo el link per deixar les vostres crítiques: http://www.notodofilmfest.com/index.php?corto=1632

Que m'ha cagat el tió?

Tinc un munt de posts pendents d'escriure, tants que no se per on començar! Tinc pendent repartir els premis al blog solidari, tinc pendent un meme del Gatot, un altre de la Trillina i el balanç del 2007 que va proposar el Xexu, i altres posts que fa dies que em ballen pel cap. I em preguntareu perquè no en faig cap, doncs primer que tot perquè he estat uns dies pel poble, sense internet, que això es molt dur, segon perquè no tinc temps, i avui que m'anava a posar al veure que tenia 91 posts pendents de llegir me esverat! Però que feu?? Perquè treballeu tant? Està clar que aquest any el tió m'ha cagat molts posts, i a mi que m'encanta però també vull que em cagui temps per poder-los llegir i comentar tots! Aish!
Doncs res, aquest post era per agrair-vos els vostres, que són regalets de Nadal per a mi (anava a posar que són cagadetes de tió, però quedava una mica lleig).
Per cert, quina versió del caga tió canteu vosaltres? Jo aquesta:

Caga tió!
El dia de Nadal
posarem el porc en sal
la somera a la pastera
el pollí a dalt del pi
toca toca valentí
ara passen bous i vaques
les gallines amb sabates
els capons amb perellons
el vicari ha fet torrons
la guineu els ha tastat
diu que són un poc salats
Ai lo brut!
Ai lo porc!
Ai los morros de pebrot!
Caga tió que sinó et foteré un cop de bastó!


He cantat en veu alta a veure si colava i em cagava un mica de temps....però em sembla que això no podrà ser! L'any vinent ho tornaré a intentar.

Bones Festes!

Porto uns dies desconnectada de la blogosfera, bé, suposo que ja ho heu pogut observar! La veritat és que no he tingut gaire temps, i si us he de ser sincera, tampoc gaires ganes. Suposo que ja és nota que no estic en el millor moment, i mira, no m'ho pensava però això m'afecta bastant a l'hora d'escriure. Tot i així he volgut fer aquest post per desitjar-vos a tots unes Bones Festes! Que sou la meva família virtual! Mengeu tantes neules, torrons i polvorons com pugueu!! I que l'any vinent ens porti molts posts a tots! :D


Per la Crmencita

Bon Nadal Crmencita!

Feu click al link:

http://www.badongo.com/vid/568352

Per si us el voleu baixar:

file hosted by www.badongo.com