Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris memes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris memes. Mostrar tots els missatges

Dissabte

Dissabte al tard i estic per casa, tinc el relat conjunt a mig fer, però no estic lo suficientment lúcida per acabar-lo. Així que aprofito per posar-vos aquest vídeo que em van enviar l'altre dia i em va agradar molt:




Em fa molta gràcia el deliri amb el que li agafa el pit el nen, i com xucla...uf! Això a la meva terra és diu popar de valent! Està clar que els homes aquest instint no el canvien...i bé, també hi ha dones que no el canvien.

I aprofito també per a fer els deures que em enviar la Txell. La Txell em pregunta que quines 3 coses sempre m'enduc a la maleta quan vaig de viatge, i una que no m'emporti mai o gairebé mai i que m'hauria d'endur.
  1. Sempre m'emporto el botiquín...es lo que te se hipocondríaca, porto de tot per si de cas!! No fos cas que m'agafi algo que no m'ha agafat mai i que no ho tingui a mà, inclús ho pujo al equipatge de mà si vaig en avió!
  1. Unes calcetes de recanvi...això ens ho han inculcat molt bé les mames, eh Txell! Però no pas per si tens alguna possibilitat de sucar...noooo....per si passa alguna cosa, que ja em direu, que si passa alguna cosa algú es fixarà si portes les calces netes...
  2. El carregador del mòbil i el mòbil, em fot dependre tant d'ell, però no ho puc evitar...ah! i un bon llibre.
I una cosa que no m'emporto mai o quasi mai és el pijama, i no se perquè, perquè molts cops quan arribo al lloc penso que m'aniria bé...suposo que serà perquè no n'acostumo a utilitzar, però reconec que de vegades le trobat a faltar en algun viatge.

3 x 1

Avui va de memes, fa molts dies que en tinc de pendents, i ja comença a ser hora que en faci algun...jeje. O sigui, que per no fer-me pesada he decidit ficar-los tots en un, farem un 3 x 1.

Començaré amb el meme dels sentits, que m'han passat la Déjà i la Trillina.

1. Qué t'agrada contemplar?
Un cel estrellat, un paisatge després d'haver fet l'esforç d'arribar al lloc des d'on el puc contemplar, a les meves gosses, a tu

2. Qué no pots deixar de tocar?
La teva pell, la Duna (una de les meves gosses, que és molt molt suau), la roba de vellut, una ploma

3. Quina olor et torna boja?
L'olor de les pàgines d'un llibre nou, l'olor dels llençols nets, l'olor del teu coll, l'olor a son que fa la Duna quan dorm, l'olor del pa recent fet

4. Quina cosa t'agrada que et diguin?
Doncs m'agrada que em diguin coses boniques, m'agrada escoltar música, m'agrada escoltar el silenci

5. Qué t'agrada mossegar?
Els caramels (un cop els tinc a la boca no puc evitar mossegar-los), els bolígrafs (una altra mània), un crostó de pa, a tu

I mira, el passo, per si encara queda algú que no l'ha fet:
  • A la iruNa (et paso aquest curtet, que se que no tens massa temps).
  • Al Xexu (per la mateixa raó, perquè es curt, a veure si s'anima a fer-lo).
  • A l'Akairis (per a que ens el faci amb alguna de les seves fotografies)
  • A Sense fer Soroll (a veure que li diuen els seus sentits)

Continuaré amb un altre meme que m'ha passat la Trillina, és el segon que em passa tipo test, i he decidit només fer-ne un avui, sinó això ja es feia massa llarg.

1 - Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:
..., portava una sobrevesta brodada, cara però gastada,...
2 - Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?
El pany de la llum
3 - Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?
Buenafuente
4 - Sense mirar, quina hora és?
12:35
5 - Ara mira, quina hora és?
12:35 (es que ho havia mira't feia molt poquet!)
6 - Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes?
La meva gossa, dorm als meus peus i comença a roncar.
7 - Quant de temps vas estar fóra el dia que vas estar més temps al carrer?
Uf! Quina pregunta...Si he anat de camping compta com fora? Suposo que no...Segurament per les festes del meu poble.
8 - Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?
Esperar fer-ne 30 i obrir un blog.
9 - Què portes posat ara mateix?
Botes, texans, jersei i un mocador al coll. (ara mateix vinc del carrer, i tornaré a marxar, normalment porto un xandall o un pijama quan estic per casa...)
10 - Vas somiar ahir?
Si, sempre somnio, alguna cosa que tenia a veure amb una espècie de trencaclosques.
11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?
Doncs ara fa un moment, llegint el meme de la Trillina, que diu que ha escoltat ALBACETE, i m'ha fet riure.
12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?
Díficil, perqué no estic en una habitació, és un mitxe entre sala i despatx tot obert. Al davant tinc estanteries plenes de llibres, al darrera fotos, CD's, i més llibres!
13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?
Uf! Al meu barri cada dia veig coses estranyes, lo estrany es no veure'n. L'últim realment estrany, va ser un home al metro, que estava fet pols, no s'aguantava, i va lligar un filet a la barra del metro, i s'aguantava al filet.
14 - Quina és la última pel•lícula que has vist?
Uf! Sin City, per culpa de la meva germana, no m'agraden les pelis de sang i fetge, però em va enganyar, i si que tenia sang i fetge.
15 - Si et fessis multimilionària de la nit al dia..què compraries?
Estem parlant de multimilionària, doncs em compraria un pis a Barcelona, i un altre a New York, i ... i....Buf!
16 - Alguna cosa sobre tu:
Soc una mica friki, faig el cub de rubik en 5 minuts.
17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries?
Poques coses es poden fer a nivell mundial sense tenir a veure amb la política, per desgràcia. S'hauria de començar per aquí, canviant als polítics.
18 - T’agrada ballar?
M'encanta.
19 - Què en penses d’en George Bush?
Podria començar a soltar un munt d'insults, però tampoc caldria, mister danger!
20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?
Joana
21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?
Pau o Joan
22 - T’agradaria viure a l’estranger?
Si
23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?
Al cel? Jo no hi vull anar al cel.
24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test:

Doncs a veure, els afortunats per fer aquest meme són:

I acabo amb un meme que em va passar el Gatot, ja fa temps ja, i que com que no acostumo a portar càmera quan vaig amb les meves gosses, us fico una fotografia que ja havia posat. El meme consisteix en ensenyar un racó que ens agrada d'allà on vivim, i el Gatot el va personalitzar dient que ensenyés per on passejo les gosses així que he pensat que que millor que posar el paisatge que veig des d'on passejo.




I aquest meme el passo a la Trillina, a la Déjà i a la Joana.