Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris internet. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris internet. Mostrar tots els missatges

Dissabte

Dissabte al tard i estic per casa, tinc el relat conjunt a mig fer, però no estic lo suficientment lúcida per acabar-lo. Així que aprofito per posar-vos aquest vídeo que em van enviar l'altre dia i em va agradar molt:




Em fa molta gràcia el deliri amb el que li agafa el pit el nen, i com xucla...uf! Això a la meva terra és diu popar de valent! Està clar que els homes aquest instint no el canvien...i bé, també hi ha dones que no el canvien.

I aprofito també per a fer els deures que em enviar la Txell. La Txell em pregunta que quines 3 coses sempre m'enduc a la maleta quan vaig de viatge, i una que no m'emporti mai o gairebé mai i que m'hauria d'endur.
  1. Sempre m'emporto el botiquín...es lo que te se hipocondríaca, porto de tot per si de cas!! No fos cas que m'agafi algo que no m'ha agafat mai i que no ho tingui a mà, inclús ho pujo al equipatge de mà si vaig en avió!
  1. Unes calcetes de recanvi...això ens ho han inculcat molt bé les mames, eh Txell! Però no pas per si tens alguna possibilitat de sucar...noooo....per si passa alguna cosa, que ja em direu, que si passa alguna cosa algú es fixarà si portes les calces netes...
  2. El carregador del mòbil i el mòbil, em fot dependre tant d'ell, però no ho puc evitar...ah! i un bon llibre.
I una cosa que no m'emporto mai o quasi mai és el pijama, i no se perquè, perquè molts cops quan arribo al lloc penso que m'aniria bé...suposo que serà perquè no n'acostumo a utilitzar, però reconec que de vegades le trobat a faltar en algun viatge.

Enganxada!

Si, ho reconec, estic enganxada a internet, i sobretot als blogs, com la majoria de vosaltres. Fa temps vaig fer aquell test que corria per la blogosfera, i em va donar tant alt, que fins i tot em va fer vergonya. Això si, tot i està enganxada a vosaltres, no arribo a aquest extrem...M'ha fet molta gràcia la foto. Segur que més d'un us sentiu identificats! Si heu somrigut al veure la foto és per alguna cosa...Potser és que no ho heu trobat una idea tant descabellada! Algú de vosaltres ha arribat a aquest extrem? (espero que no!) Us heu trobat algun cop en alguna situació compromesa, a la feina, amb els amics o amb la parella per culpa del nostre vici? Que heu arribat a fer per tal de poder-vos connectar una estona a internet? Va, expliqueu els vostres casos, que segur esteu tant malalts com jo!!




(Innerpendejo)

Per cert, bo el quadre del fons de la foto! ;)