Enganxada!

Si, ho reconec, estic enganxada a internet, i sobretot als blogs, com la majoria de vosaltres. Fa temps vaig fer aquell test que corria per la blogosfera, i em va donar tant alt, que fins i tot em va fer vergonya. Això si, tot i està enganxada a vosaltres, no arribo a aquest extrem...M'ha fet molta gràcia la foto. Segur que més d'un us sentiu identificats! Si heu somrigut al veure la foto és per alguna cosa...Potser és que no ho heu trobat una idea tant descabellada! Algú de vosaltres ha arribat a aquest extrem? (espero que no!) Us heu trobat algun cop en alguna situació compromesa, a la feina, amb els amics o amb la parella per culpa del nostre vici? Que heu arribat a fer per tal de poder-vos connectar una estona a internet? Va, expliqueu els vostres casos, que segur esteu tant malalts com jo!!




(Innerpendejo)

Per cert, bo el quadre del fons de la foto! ;)
23 Responses
  1. Unknown Says:

    jajajajaja!!! Que bona la foto!!! Ostres, jo reconec que hi estic enganxadeta, però tant... ni de conya!!!


  2. Lluna Says:

    Ostres! Sí, molt bona, la foto!!! Però... bé, jo puc estar uns quants dies sense internet (jajaja!) Ho comprovaràs en una setmana! (Si no trobo cap ciber... L'any passat em van dir que hi havia un ciber i vaig tenir prou voluntat com per no anar-hi... en una setmana!!!)


  3. Sergi Says:

    Perdona, quan dius si ens hem vist compromesos per culpa del nostre vici, et refereixes a l'ordinador o a l'altra cosa que estan fent els de la foto??

    Jo sóc un complet malalt, però arribar a això ho trobo denigrant. Una mica de dedicació, sius plau. I els blogs... durant els períodes refractaris...


  4. Boira Says:

    jajaja! Trillina, confessa-ho! Jo també estic enganxada, però mai arribaria a aquest extrem. Crec...

    Una setmana sense Lluna? Nooo! No m'ho acabo de creure!! Busca un ciber i connectat!

    Una mica de dedicació a que Xexu? Als blogs?? I als períodes refractaris, ( o sigui quan ja has fet una ullada a tots els posts nous), una mica de dedicació al sexe?? ;p


  5. robelfu Says:

    ostres reconec que estic enganxada m'agrada connectar-me, però espero no arribar a aquestes limitis .
    Amb les coses de menjar no es juga jaja.
    un peto


  6. iruNa Says:

    hahaha!!! que bona la foto!! sí, coincideixo amb tots... també estic enganxada, i cada vegada més!!! però arribar a aquests extrems... ho trobo massa fort, espero que ningú no hi arribi mai!!
    Vols que expliquem com estem d'enganxats no? doncs jo fa uns dies, quan ens vam quedar sense internet a casa, em vaig instal·lar al pis de la meva germana amb tot el morro del món... perquè allà em podia conectar. I encara més, quan em senten arribar, ja sigui a casa com al pis de ma germana, abans que entri ja m'han conectat l'adsl... oi que macus? és que saben que estic enganxada, no hi puc fer més!!
    M'ha agradat molt el post!!! ara que la gent no s'ha mullat gaire explicant les coses que hem arribat a fer per una dosi de blog!!! haha
    una abraçada maca!


  7. rosa Says:

    jo també hi estic enganxada,pero he posat límits i quan el meu marit està a casa res d'ordinador...ara que amb la condició de no ordinador si follar.


  8. Esther Says:

    ufff jo no puc estar sense mirar-los ni un sol dia! vaig anar un finde a bcn, com tants d'altres, però aquesta vegada en comptes d'anar a casa dels meus cosins vaig anar a casa de la meva tieta que no té internet... uooooo, vaig acabar en un ciber per poder connectar-me!!! no és normal que no pugui estar ni un sol finde! estem malalts! petonets


  9. gatot Says:

    en els darrers caps de setmana de bogeria sexual... no em connectava mentre era al llit. Però quan anava al lavabo a fer el pipí... passava pel pc a veure les novetats! :P


  10. Doncs jo, també els miro cada dia, i cada dia tinc la llista més llarga, i si no puc de dia, doncs de nit, fins a les 2 o les 3. Déu n'hi do! Sí, si, també estic enganxada.


  11. Striper Says:

    Potser jo estic també engantax pero si arrivo aquet extrem de la foto me la tallan.


  12. Roc Says:

    hahaha, que bona la foto!!
    Jo també hi estic enganxat, però a la feina no tinc ordinador, i quan arribo a casa no tinc massa compromissos ineludibles, així que em passo moltes hores al dia connectat, i amb blocs, però sense conseqüències destacables.


  13. Anònim Says:

    Jo no estic enganxat. El que passa és que tarde molt en mirar-me'ls tots i, quan m'adone de l'hora, ja és tard per a moltes coses...


  14. Boira Says:

    jajajaj, que menges tu Robelfu??

    Si iruNa ets la primera que et mulles...jajaja, això que expliques també em passa a mi, només pensar que he d'anar a casa els meus pares i no tenir internet, m'agafen tots els mals! Interneeeee...

    Molt bé Rosa, així m'agrada posant les coses al seu lloc, jo deixo l'ordinador, però tu et poses a la feina! ;p

    jajaja, Ostres Gatot! Bogeria sexual i internet, bona barreja!!


  15. mossèn Says:

    si adicte, brut i viciat són sinònims ... aquest soc jo !!! ... salut


  16. Anònim Says:

    jo també reconec que estic enganxada a internet, en Regaliz em diu que massa i tot!! què he arribat a fer? doncs, estant fent-ho amb ell, hem arribat a fer alguna bestiesa sexual i quedar-nos mirant i dir, un dels dos... "ho contarem, açò, al blog?" i després diem, "nooooo, que és massa fort...!!!", juas juas...
    Bonissima la foto, te la prenc perquè em farà falta per il·lustrar un post que volia fer sobre aquest tema, jo també! petons!!


  17. Terra Says:

    Jo estic moderadament enganxada....cada dia em foto el repàs pels blogs, però no tinc el més mínim problema si marxo un cap de setmana fora, no aniré a buscar cap ciber. Una setmaneta i tindria "mono" segur!!

    Osti, s'ha d'estar fatal del cap per ser com el de la foto....ja ho diuen que els homes no poden estar pendents de dues coses alhora jajajaj, i ella serà la que surti perdent! Que em fan això i marxo!!
    I el Mike Tyson de voyeur...


  18. Rondaire Says:

    Enganxats crec que hi estem tots els que responem aquest post. Com la foto no hi he arribat mai, pero si el portatil tingués webcam en podriem parlar !!


  19. Déjà vie Says:

    ja se q es brometa eh pro a la pregunta si m'he sntit identificada la resposta es no gens!!! no m'ha fet gens d gracia, espero no arribar mai a akest extrems. Vale q si q es broma, es q...uf! :P


  20. Jo Mateixa Says:

    Alaaaaa, que heavy lo de la foto, jejejejejeje.

    Be, jo poques opcions he tingut a casa dels pares, si no hi ha internet no n'hi ha i punt, nomes he pogut emprenyar-me i punt.

    Ara que visc a casa meva si que tinc altres opcions, anar a casa els pares si a casa meva no tinc internet :-P


  21. Boira Says:

    Que hi farem CARME, estem enganxats els uns als altres, ei! virtualment estic parlant.

    Doncs ja saps que et toca STRIPER més val que preservis les teves parts intactes...

    ROC SANG: Si no és te compromisos rai, t'ho prens com la teva afició. Però una afició que treu tantes hores pot portar problemes...Que hi farem!

    Uhmmmm JOSEPMANEL, jo diria que si que estàs enganxat, i molt! jejej

    Home MOSSÈN que has de posar seny, que ara has de donar exemple que acabes de ser papa.

    jajajaj, que bo PALITO, tu almenys o pots compartir amb el Regaliz. Tota teva la foto. :)

    Au va TERRA, confessa-ho! Estàs enganxada!!!!

    jajajaj, RONDAIRE quines idees que em dones!! Aish!

    Home DÉJÀ! jajaj Jo tampoc he arribat mai a aquests extrems, i no penso pas arribar-hi! Però no em negaràs que te gràcia la foto. ;p

    mmmm...JO MATEIXA, em sembla que el Hatim no et deixaria ficar-li el portàtil a sobre! XD


  22. Anònim Says:

    Doncs jo diria que "me estoy quitando y me estoy poniendo". M'explico: me estoy quitando de sexe, sisi, com sóna. Espero que tingueu compassió de mi. Però per l'altre banda me estoy poniendo en el mon dels blogs, ja sabeu, com que ara tindré més temps.....En resum, jo no puc ser el de la foto ni de coña. :))


  23. mmm... doncs jo puc dir amb orgull que no, no estic enganxada, gens ni mica. Moltes vegades ni m'enrecordo q tinc un portàtil. El tinc força abandonat. En fi, que internet no està malament però estar enganxat ho trobo força malament... FEU UNA QUEDADA EN PERSONA I DEIXEUVOS TANT TECLEJAR HOMEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!