Bones Festes!

Porto uns dies desconnectada de la blogosfera, bé, suposo que ja ho heu pogut observar! La veritat és que no he tingut gaire temps, i si us he de ser sincera, tampoc gaires ganes. Suposo que ja és nota que no estic en el millor moment, i mira, no m'ho pensava però això m'afecta bastant a l'hora d'escriure. Tot i així he volgut fer aquest post per desitjar-vos a tots unes Bones Festes! Que sou la meva família virtual! Mengeu tantes neules, torrons i polvorons com pugueu!! I que l'any vinent ens porti molts posts a tots! :D


19 Responses
  1. moltes gràcies, igualment... em permetràs que em vagi passant per aquí a donar una ullada, porto uns quants dies fent-ho i ja és mig costum.


  2. Sergi Says:

    Molt bones festes per tu també, Boira. Espero que l'any nou et porti a tu també molts posts, un desig original però que m'ha agradat molt. I esperem que aquest moment millori, no?


  3. iruNa Says:

    Boira... aquest és un post trist i no m'agrada, tot i que ens desitgis Bones Festes me n'adono que tu no estàs bé i que sigui el que sigui el que et fa estar així, no hi ha dret que et tenyeixi les festes d'aquest desànim perquè et mereixes poder gaudir d'aquest Nadal, menjar torrons i somriure feliç! Ho veus perquè no m'agraden aquestes festes?? és que m'emprenya comprovar que hi ha persones meravelloses que no estan bé...
    ei,molts ànims i una abraçada gegant Boira!! ja saps on estic eh?!


  4. Striper Says:

    Mltes gracies i els teus desitjos ho siguin per tu.


  5. Lluna Says:

    Bones festes, Boira!

    Em sap greu veure't així trista. Però imagina't que sóc el tió, i demà passat et cagaré molta felicitat per l'any 2008 i molt pocs moments d'aquests.

    Però per això m'has de donar molt de menjar, eh! I entengui's per menjar molts posts, està clar!

    Bones festes! Bon any! I espero que el mal moment passi molt ràpid!


  6. Rondaire Says:

    Molt bon Nadal Boira !! que sigis moolt feliç !!


  7. Unknown Says:

    Gràcies!!! Molt bones festes a tu també! Per cert, passa't per caseta que hi tens un encàrrec ;)


  8. Terra Says:

    Moltes gràcies pel teu desig.
    Jo et desitjo el mateix per a tu i també molts ànims.
    Una abraçada beeen gran.


  9. Laia Says:

    Com pot ser que faci només una setmana que conec aquest nou espai? i com pot ser que hagi trigat una setmana a escriure't?? Bé... ara és igual.. Que molt bones festes!!!

    Per cert, no sé si la teva adreça de correu segueix sent la de gossades, però també et vaig enviar una postal allà i no sé si t'haurà arribat... Si no... Que mengis molts turrons tu també!!!


  10. Jo Mateixa Says:

    Dolça, ànims, a mi també em costa i demà serà la nit que pitjor ho passaré, però ser que ells ho voldrien viure amb alegria.

    Que passis molt bones festes guapa, petonasos dolcets!!!!!!!!!!!


  11. Unknown Says:

    Bon Nadal i una abraçada! Tens un blog molt ben trabat!

    Ànims!


  12. SHADOW Says:

    Que aquests dies passin lleugers i arribi un 2008 ple de llum, de bons moments i de felicitat. Tothom que ho ha passat malament s'ho mereix el doble. Espero que rebis la més especial de les abraçades de part meva, jo també ho he passat malament i encara em costa lo meu mirar endavant.
    Petons amb els millors desitjos!


  13. mossèn Says:

    Bones festes senyoreta !!! ... salut


  14. Anònim Says:

    Bon Nadal i bones festes!!


  15. MOLT BONES FESTES PER A TU TAMBÉ NOIETA!!!! Tot i q aquest any son diferents, s'ha de mirar endavant i pensar q l'any vinent TOT SERÀ MOLT MILLOR Una forta abraçada i molts petonets... ESPERO FINS BEN AVIAT!!! ;)



  16. Anònim Says:

    De tot cor: Bones festes, senyoreta.
    Milú


  17. Mina Says:

    Boníssimes festes, Boira.
    Una abraçada ben forta


  18. Boira Says:

    Doncs espero que de moment el Nadal hagi anat bé! I que acabeu de passar uns bons dies!