Dissabte

Dissabte al tard i estic per casa, tinc el relat conjunt a mig fer, però no estic lo suficientment lúcida per acabar-lo. Així que aprofito per posar-vos aquest vídeo que em van enviar l'altre dia i em va agradar molt:




Em fa molta gràcia el deliri amb el que li agafa el pit el nen, i com xucla...uf! Això a la meva terra és diu popar de valent! Està clar que els homes aquest instint no el canvien...i bé, també hi ha dones que no el canvien.

I aprofito també per a fer els deures que em enviar la Txell. La Txell em pregunta que quines 3 coses sempre m'enduc a la maleta quan vaig de viatge, i una que no m'emporti mai o gairebé mai i que m'hauria d'endur.
  1. Sempre m'emporto el botiquín...es lo que te se hipocondríaca, porto de tot per si de cas!! No fos cas que m'agafi algo que no m'ha agafat mai i que no ho tingui a mà, inclús ho pujo al equipatge de mà si vaig en avió!
  1. Unes calcetes de recanvi...això ens ho han inculcat molt bé les mames, eh Txell! Però no pas per si tens alguna possibilitat de sucar...noooo....per si passa alguna cosa, que ja em direu, que si passa alguna cosa algú es fixarà si portes les calces netes...
  2. El carregador del mòbil i el mòbil, em fot dependre tant d'ell, però no ho puc evitar...ah! i un bon llibre.
I una cosa que no m'emporto mai o quasi mai és el pijama, i no se perquè, perquè molts cops quan arribo al lloc penso que m'aniria bé...suposo que serà perquè no n'acostumo a utilitzar, però reconec que de vegades le trobat a faltar en algun viatge.
19 Responses
  1. Joana Says:

    Jejejej...El biberó sempre a punt! ;)
    I sobretot les calcetes de recanvi.Una només??? ;)


  2. gatot Says:

    catxis el pijama... és que sou fredaluques, eh?

    petons i llepades calentones!


  3. de secà Says:

    Estar clar que als homes sempre ens ha agradat popar. Amb el pas del temps ens canvia la finalitat d'aquest gest, però el continuem fent sempre que podem. Creus que és un instint maternal? jejeje


  4. Sergi Says:

    Això està bé, home, no deixar-se mai les drogues quan vas de viatge, que no saps mai quan les hauràs de fer servir. Ostres quin vídeo que penges, quin desfici el nen aquest! Ara que, m'ha fet pensar que no és mala postura aquesta...


  5. estrip Says:

    està bé. Si posessis les calcetes a dins el botiquin encara podries triar una altra cosa per endur-te...


  6. iruNa Says:

    Hahaha!!! és boníssim Boira! La cara del nen mirant a la mare tot estranyat per la postura en què està... però li és igual, on hi hagi un pit per mamar la resta no té importància!
    Lo de les calcetes m'ha fet molta gràcia perquè són aquelles coses que de tant indispensables ens oblidem d'anomenar-les.
    Jo també sóc de no portar mai el pijama i és perquè no en tinc!!
    un post molt divertit!!


  7. Terra Says:

    jejeje Vaja amb el nen! Ja apunta maneres eh? Tan se li en fot que sa mare estigui fent exercicis, ell té gana i ja sap on pot trobar el que necessita. D'això se'n diu self-service! ;)
    Tinc pendent aquest meme de la maleta, ma mare em va inculcar que quan marxava fora havia de dur les calcetes més noves, ja saps, per si passa algo...ai les mames!
    Tampoc duc pijama mai, és que no en faig servir!


  8. Anònim Says:

    Ei pensa que hi ha altres coses importants per pendre!!! jo m'ho emporto tot i encara reserves! sóc un cas! El vídeo molt bo! Escriu aviat el relat conjunt!


  9. Unknown Says:

    A saco! Ja tens raó ja... no canvien mai! Com diria la trinca: "Quin delit, quina falera!" :P


  10. robelfu Says:

    Esta be lo del botiquin pero no crec que et serveixi de molt si cau l'avio no?encara que mes val prevenir si senor.
    un petonas.


  11. mossèn Says:

    calcetes .... pijama .... bo, molt bo, boníssim ... salut


  12. rosa Says:

    a mi també em passa no tinc pijama i llavors a corre-cuita haig de comprar-me un per anar de vancances...no t'ha passat mai que la de la neteja ha entrat a l'habitació i tu hi eras al llit nua?....


  13. Mina Says:

    Boira... estàs nominada!!!


  14. Yeral Says:

    Jo el pijama mai me l'enduc a enlloc. Fa 6 mesos que dormo en xandall a Alemania (on sóc fent una estada en un laboratori)... I què a gust que s'hi està?!! I sinó, en boles! Amb un bon nòrdic, eh? Que fot un fred que pelaa!


  15. NeoPoeta Says:

    Jo també sempre em deixo el pijama... és frustrant, realment frustrant arribar al teu destí i trobar-te, o més ben dit, no trobar-te, el pjama a la maleta!!


  16. Anònim Says:

    jo sóc una pupas però la veritat és que mai porto botiqui...

    molt útil tot plegat!!!!

    besets!!!!


  17. Striper Says:

    Jo també el pijama, calcetes no pero boxers so i la colonia i mai em deixo el cargador de movil.


  18. Ostia, el video m'ha impactat... què fort la mare i el nen. Això potser desprès l'hi crearà seqüeles al petit, no? JAJAJAJAJA!!Sobre el pijama a mi també em passa i sobretot la pasta de dents. M'agafo el respall i la pasta sempre me la deixo. I sobre calcetes... bé, jo m'enduc varies... jeje ;p


  19. Anònim Says:

    sempre he sentit a dir que això de donar el pit relaxa moltíssim! i si ho fas bo i fent ioga encara deu ser millor! hihi
    i la relació entre un home i els pits és una cosa que crec que mai no acabarem d'entendre... no sé si és un avantatge o un inconvenient per a les dones, prò que tots hi podem passar una bona estona és ben veritat! ;)