3 x 1

Avui va de memes, fa molts dies que en tinc de pendents, i ja comença a ser hora que en faci algun...jeje. O sigui, que per no fer-me pesada he decidit ficar-los tots en un, farem un 3 x 1.

Començaré amb el meme dels sentits, que m'han passat la Déjà i la Trillina.

1. Qué t'agrada contemplar?
Un cel estrellat, un paisatge després d'haver fet l'esforç d'arribar al lloc des d'on el puc contemplar, a les meves gosses, a tu

2. Qué no pots deixar de tocar?
La teva pell, la Duna (una de les meves gosses, que és molt molt suau), la roba de vellut, una ploma

3. Quina olor et torna boja?
L'olor de les pàgines d'un llibre nou, l'olor dels llençols nets, l'olor del teu coll, l'olor a son que fa la Duna quan dorm, l'olor del pa recent fet

4. Quina cosa t'agrada que et diguin?
Doncs m'agrada que em diguin coses boniques, m'agrada escoltar música, m'agrada escoltar el silenci

5. Qué t'agrada mossegar?
Els caramels (un cop els tinc a la boca no puc evitar mossegar-los), els bolígrafs (una altra mània), un crostó de pa, a tu

I mira, el passo, per si encara queda algú que no l'ha fet:
  • A la iruNa (et paso aquest curtet, que se que no tens massa temps).
  • Al Xexu (per la mateixa raó, perquè es curt, a veure si s'anima a fer-lo).
  • A l'Akairis (per a que ens el faci amb alguna de les seves fotografies)
  • A Sense fer Soroll (a veure que li diuen els seus sentits)

Continuaré amb un altre meme que m'ha passat la Trillina, és el segon que em passa tipo test, i he decidit només fer-ne un avui, sinó això ja es feia massa llarg.

1 - Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:
..., portava una sobrevesta brodada, cara però gastada,...
2 - Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?
El pany de la llum
3 - Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?
Buenafuente
4 - Sense mirar, quina hora és?
12:35
5 - Ara mira, quina hora és?
12:35 (es que ho havia mira't feia molt poquet!)
6 - Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes?
La meva gossa, dorm als meus peus i comença a roncar.
7 - Quant de temps vas estar fóra el dia que vas estar més temps al carrer?
Uf! Quina pregunta...Si he anat de camping compta com fora? Suposo que no...Segurament per les festes del meu poble.
8 - Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?
Esperar fer-ne 30 i obrir un blog.
9 - Què portes posat ara mateix?
Botes, texans, jersei i un mocador al coll. (ara mateix vinc del carrer, i tornaré a marxar, normalment porto un xandall o un pijama quan estic per casa...)
10 - Vas somiar ahir?
Si, sempre somnio, alguna cosa que tenia a veure amb una espècie de trencaclosques.
11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?
Doncs ara fa un moment, llegint el meme de la Trillina, que diu que ha escoltat ALBACETE, i m'ha fet riure.
12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?
Díficil, perqué no estic en una habitació, és un mitxe entre sala i despatx tot obert. Al davant tinc estanteries plenes de llibres, al darrera fotos, CD's, i més llibres!
13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?
Uf! Al meu barri cada dia veig coses estranyes, lo estrany es no veure'n. L'últim realment estrany, va ser un home al metro, que estava fet pols, no s'aguantava, i va lligar un filet a la barra del metro, i s'aguantava al filet.
14 - Quina és la última pel•lícula que has vist?
Uf! Sin City, per culpa de la meva germana, no m'agraden les pelis de sang i fetge, però em va enganyar, i si que tenia sang i fetge.
15 - Si et fessis multimilionària de la nit al dia..què compraries?
Estem parlant de multimilionària, doncs em compraria un pis a Barcelona, i un altre a New York, i ... i....Buf!
16 - Alguna cosa sobre tu:
Soc una mica friki, faig el cub de rubik en 5 minuts.
17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries?
Poques coses es poden fer a nivell mundial sense tenir a veure amb la política, per desgràcia. S'hauria de començar per aquí, canviant als polítics.
18 - T’agrada ballar?
M'encanta.
19 - Què en penses d’en George Bush?
Podria començar a soltar un munt d'insults, però tampoc caldria, mister danger!
20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?
Joana
21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?
Pau o Joan
22 - T’agradaria viure a l’estranger?
Si
23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?
Al cel? Jo no hi vull anar al cel.
24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test:

Doncs a veure, els afortunats per fer aquest meme són:

I acabo amb un meme que em va passar el Gatot, ja fa temps ja, i que com que no acostumo a portar càmera quan vaig amb les meves gosses, us fico una fotografia que ja havia posat. El meme consisteix en ensenyar un racó que ens agrada d'allà on vivim, i el Gatot el va personalitzar dient que ensenyés per on passejo les gosses així que he pensat que que millor que posar el paisatge que veig des d'on passejo.




I aquest meme el passo a la Trillina, a la Déjà i a la Joana.
19 Responses
  1. Sergi Says:

    Un altre que me'l passa? En Casanovas ja me l'ha passat aquest matí, i et dic el mateix que a ell, que jo tinc els sentits fatal, ni olfacte ni massa gust, així que aquest meme se'm fa difícil de fer. De totes maneres, gràcies per pensar en mi un cop més.


  2. Clint Says:

    Quan t'hi poses, t'hi poses eh! tot i que ara em fas una mica de ràbia...mai vaig acabar el Rubik!!!


  3. Striper Says:

    Tu tamb,e te has apuntat a la moda de ajuntar memes ei, bona eleccio lo de Joana, Joan. el paissatge desde collserola?


  4. Terra Says:

    Ja me l'has encolomat! :) Doncs un 3X1 no, però faré un 2X1, aquest més el des sentits que em va "enxufar" el mossèn.

    El cub de Rubik en 5 minuts?? Ho dius en serioo??


  5. rosa Says:

    hola doncs demà faré els deures....


  6. Anònim Says:

    No serà per memes i amcis als blocs eh1


  7. Anònim Says:

    hola!!!!

    em quedo amb una cosa que has dit, que ets una mica friki...això està molt bé! i contra més friks som millor, precisament a això feia referència jo ahir al meu fotolog!

    faig el meme!!! mil besets!!!!

    ( avui no t'ha semblat que tornaves al cole i tenies deures????)


  8. Esther Says:

    eeeei! la feina ja està feta! jeee!mmm... a mi també m'ha sorprés lo del cub de rubik... què foooort!


  9. Noia, com se t'acumula la feina no?? jejeejej

    Salut!


  10. Jo Mateixa Says:

    Caram nena, quin estres de post, jejejejeje.

    Si més no has fet els deures de cop i apa, ara ja pots esperar que t'en passin més :-P

    Petons i bon findeeeeeeeeeeeeeeee


  11. LoveSick Says:

    Caram, des de fa un temps només llig memes als blogs, vinga a escriure de veritat ;) Salut!


  12. Déjà vie Says:

    uououo quin regitxell d memes!!! d moment ja he fet q vaig prometre fer. El d les fotots antigues! :P la resta anira arribant pausadament.


  13. Boira Says:

    Ja ho se, ja ho se! M'he passat amb els memes, però es que els he deixa't passar tant que ja no tenia excusa! jajaja. I siii! faig el cub de rubik! Però no em conformo en fer-lo, el faig en 5 minuts, quina vergonya, soc més friki del que em pensava. Si voleu un dia us faig un vídeo i el penjo.

    Gràcies a tots!


  14. mossèn Says:

    bo, molt bo, boníssim !!! ... salut


  15. iruNa Says:

    Caram, caram! Quants deures fets... ets molt trempada! jeje
    M'han agradat molt aquests memes, sempre em semblen interessants perquè serveixen per conèixer una mica més a la persona que llegeixes. Gràcies per passar-me el primer, és el que més m'atrau i et prometo que el faré.
    una abraçada!


  16. zel Says:

    La mare del Tano amb els memes, eh? Ara vinc de d'altres blogs pels cois de memes. Per cert, el post darrer no l'havia vist, ens podem posar de costat amb el pijama, sort que no m'han caigut uns mocadors coms aquests, és que a la sogra se li ha acabat l'estoc!!!! Petons, guapa, vaig a fer un meme.


  17. Laia Says:

    OoOOOo... no m'imagino jo el temps que trigo a fer un rubbik...

    I digues que sí! Un caramel no es llepa, es mossega!!


  18. Q fort... sí q teniu temps per anar complimentant preguntes,no? Suposo q és una manera de conèixer millor amb qui "parles" JAJAJA!! MUACK'S!!!


  19. Unknown Says:

    Uau, un altre meme! Ara ja saps, el pròxim que em passin, te'l tornaré a passar a tu! jajaja!