Los lunes al sol

Y los martes, y los m....Ja hi tornem a ser, torno a estar ben aturada. Aquest matí he anat a signar a l'INEM, i es veu que no es prou degradant ja de per si la situació en la que estàs, que a més a més han posat a l'Hugo Reyes versió femenina de vigilant de seguretat. Ei! que no ho dic pas per faltar, es que m'ha posat dels nervis, sabeu d'aquelles persones que quan es posen l'uniforme es creuen totpoderosos? Doncs mentre estava a la cua ens han fet callar com si estiguéssim al cole, ens ha clavat una bona bronca, ha fet sortir a fora als que parlaven pel mòbil, i ha aprofitat qualsevol oportunitat per a fer valer el seu "poder". Inclús feia anar rectes als funcionaris, jaja, digne de veure.

Total que he perdut el matí i els nervis, tot per arribar a la finestreta, em demanessin el DNI, no se l'han ni mirat, i em diguin que torni al cap de 3 mesos. Senzillament genial!
14 Responses
  1. Striper Says:

    desitjarte que s'acabi aviat aquesta situacio i tornis a treballar aviat.


  2. mossèn Says:

    tota una experiència ... quins temps !!! ... salut


  3. Sergi Says:

    Això és abús de poder. Bé, també sense faltar, ja se sap que aquests segurates de vegades no tenen massa llums. No sabia que a l'INEM feien anar tan rectes...


  4. un cop algú em va dir que un segurata era algú tant ruc que no l'havien volgut ni de policia...


  5. Pensa que tens temps per fer el que vulguis i a més et paguen. Què n'han tret de la teva visita a l'INEM: l'espectacle que fa un tio trist amb uniforme que es pensa que és en Clint Eastwood, ridícul!


  6. Anònim Says:

    La veritat qeu aquestes coses de fer papers serveixen per a poder observar certs personatges oi? :)


  7. Anònim Says:

    La veritat que això de fer papers sempre ajuda a observar certs personatges i poder-ho comentar, hi ha tants tipus de persones i tant diferents!


  8. Estar a l'atur... no ho he viscut mai però m'estic plantejant de fer-ho. Estic q porto dies molt cansada del qrro actual... i bé, q potser necessito temps per a mi i per organitzar la meva nova vida. Ostres, tal i com ho pintes però una no sap què fer. Igualment, ANIMS GUAPA!!! Q segur q vindran temps millors. Molt millors :D


  9. Anònim Says:

    així funciona l'estat espanyol, de fet, en molts aspectes crec que s'han quedat a l'època del Pajares i l'Esteso......que trist, i nosaltres sense poder fer la nostra.


  10. c.e.t.i.n.a. Says:

    No és qüestió de l'estat espanyol, és qüestió de garrulisme. I garruls n'hi han a tot arreu.

    Disfruta dels primers dies de platja tu que pots. La resta treballarem fins a vacances.

    Un petó


  11. Anònim Says:

    Potser més val ser a l'atur que fer segons quina mena de feines, com aquesta segurata que dius! Si n'ha d'estar, d'amargada!! Potser és la manera que té de fer-se «respectar» davant la gent, que no diguin «què hi fa una dona, fent de segurata?».

    En fi! Et desitjo que passi el que et vingui més de gust: si vols trobar feina, que en trobis; si no vols trobar-ne, no en trobis, prò aprofita el temps, que si no se't farà eterníssim!

    Petonets!


  12. iruNa Says:

    Noia, de "sargentos" n'hi ha a tot arreu ja veus... fins i tot a la cua de l'inem! No desesperis guapa, de mica en mica les coses s'arreglaran! una abraçada!


  13. Laia Says:

    I jo que no havia vist que li havies tret la pols al raconet!!!!! :D Que bé!!!!

    Sí sí, què és això de fer cua i que gairebé ni et mirin el DNI? després que un bon dia vas haver de fer cua de cinquanta hores per fer-te'l, ara va i ni li foten cas...


  14. Boira Says:

    Gràcies STRIPER, ja queda menys, com a molt fins al setembre, que se m'acaba l'atur, i no em tocarà cap més remei que buscar-me la vida.

    Si MOSSÈN, una experiència que s'ha de viure.

    Es veu que es necessita molta seguretat a l'inem XEXU, no sigui que ens revoltem tot a la vegada, i passi alguna desgràcia.

    Molt bona aquesta JORDI, jaja, tens tota la raó, són un quiero y no puedo.

    Lo pitjor de tot MARTA és que es una tia enorme, amb aires de grandesa. I jo que soc petita, realment vaig passar por.

    De tot se n'aprèn CESC, a mi m'ha servit per fer un post.

    Marieta, tu el que has de fer, es engegar-los a la merda, i buscar-te una bona feina, que qualsevol es millor.

    No si pot fer res de secà, ja ho diuen ajo y agua.

    Ja em posaré morena jo per vosaltres CETINA.

    NÚR venir de gust em ve de gust no treballar, evidentment, tot i que es durillo estar a l'atur, però quan faltin els calers...ens haurem d'arromangar...

    Gràcies iruNa, a poc a poc i bona lletra. Una abraçada.

    Si que he tret la pols del raconet LAIA, però només una mica.
    :)