Quan arriba la calor...

A part de la calor evident, hi ha molts altres factors que ens fan donar compte que ha arribat l'estiu, sobretot pel tema consumisme, a la tele comencen a fer anuncis de cremes anti cel·lulíques, bronzejadores, protectores solars, i molt més, però avui em volia centrar en uns dels productes estrella que em fan més ràbia:
  • Cremes depilatòries
  • Ceres
  • Silk-epils
  • Venus Gillette
  • etc,
Perquè clar, arriba l'estiu, ens posem robeta fresca i fa com lleig que surtin els "pelos", i apa a comprar tota classe de productes, (puto consumisme). Arribes al super, i tens tanta gama per triar, que ja et passes mitja hora per decidir-te que és el que tu necessites, per acabar marxant amb més coses de les que necessites, i de les quals no en faràs servir ni la mitat. I es que et fan dubtar de mala manera, que si amb aloe vera, que si "para pieles sensibles", "para pieles secas", "mixtas", "acabado profesional", argh!! , jo no se com coi tinc la pell.

Quina ràbia em fa l'anunci aquell de Veet, que la tia es llença un mocador per la cama, i rellisca, o l'altre d'una que se li trenquen les mitges. Que jo em pregunto, que es pensen que tenim a les cames? Ganivets?? Em fa malpensar de comprar-me aquests productes, perquè si m'han de sortir un pels com a claus per a que em puguin quedar suaus quan em tornir a posar la fantàstica crema...

En fi, que no hi ha res a fer, perquè sempre acabo caient, ja que no em puc permetre la laser, compro productes que et prometen que tindràs les cames fines "hasta 4 semanas" i una merda!
Silkepils que no fan mal perquè la pots posar a la nevera (mentida!!), i apa a passar-te hores al lavabo armada de tot els productes a veure si puc fer desaparèixer tots els pels. Perquè? Perquè no ens deixem totes melenes? Aish quina angúnia, soc la primera que em fa fàstic veurem peluda...Que hi farem! Realment m'han menjat el coco!
17 Responses
  1. Esther Says:

    la que pots posar a la nevera és mentida que no fa maaaal!!! i tant... a mi també m'angoixa... haver de mirar sempre el que et vols posar per haver de retocar, per haver de tornar a depilar... és un horror, un càstig!! però a mi també em fa maniota veure'm peluda! què hi farem! besitoooos guapa!


  2. Carquinyol Says:

    ens han menjat el coco a tots, si et serveix de consol.

    ;)

    PS: Com diuen els espanyols "pelillos a la mar" hehehe :)


  3. c.e.t.i.n.a. Says:

    Ja,ja ja,...Tota dona porta dintre un home amagat...

    És broma. Paciència, pensa que altres ens hem d'afeitar cada matí abans d'anar a currar.

    Per cert, jo l'anunci que odio és aquell de dues noies en un cotxe, rotllo Telma i Louise, que davant d'una crüilla es pregunten si platja o muntanya. Com si a la muntanya las noies anesin com el yeti!!!


  4. zel Says:

    Operació "pelos fuera" se't presenta peluda, eh?
    Jeje, no et tallis i passa dels pèls...


  5. Sergi Says:

    Qui va dir que les dones us havíeu de depilar, us va fer una putada de les grosses. Primer pel fet en si, que fa mal, oi? Però després, per tot el que dius tu, és un mercat, i actualment per tot hi ha mil opcions que triar.

    Ara sembla que hi ha algú que diu que els homes també s'han de depilar. Però ja et dic ara que no seré jo qui li faci cas.


  6. Boira Says:

    Si que es un pal ESTHER, jaja, ara sembla que a l'hivern passem de tot...i de vegades és així...jaja.
    Petonets guapa.

    CARQUINYOL:Ens han menjat el coco a tots, però a uns més que als altres, perquè ja em diràs tu...quina merda de moda de depilar-t'ho tot.

    C.E.T.I.N.A.: jajaj, i un ós de vegades també!

    ZEL: I tan peluda!!

    XEXU: Anima't home, demostra la teva masculinitat arrencant tots els pèls del cos! Nosaltres demostrem la feminitat. :p


  7. Maleïda la dona que se l'hi va ocòrrer la genial idea de depilarse... però en fin, que a mi també m'agrada més anar amb la pell fineta i sense pels. Ara, jo no em complico. Depiladora elèctrica (q ja m'he acostumat i no fa tan de mal) i per a la resta "cuchilla" a sac!! Res de cremetes, q no dura ni dos dies i cada vegada et surt el pel més fort i tampoc ceres d'aquelles de nevera ni de calent. Vaig provar fa temps un parell i primera, a veure qui té collons de tirar amb força, i segon, a veure qui em treia desprès els trossos de cereta que es queden enganxat a la pell... una kk, vamos.


  8. Jo Mateixa Says:

    Nena i jo que no puc fer servir cera per que s'em possa la pell fatal que, eh??

    Jo vaig amb la gilette cada setmana i apa, llestos, per que la maquina elèctrica fot un mal de collons :-(

    Que se n'ha de patir per estar formosa eh, jajajajajajajajaja.

    Petonetsssssssssssssss


  9. Anònim Says:

    Quin post més real, més genial i més divertit, alhora que anguniós!! A mi també em fa mandra mandrosa posar-me a la feina, però bé, s'ha de fer,

    Petons!!


  10. Joana Says:

    Hooola Boira!
    Quina il.lusió veure que has tornat...
    Bonica...escriu i depila't i explican-s'ho! ;)
    M'ha agradat el post...Mira jo fa tants anys que em depilo amb cera que casi no tinc pèls ;)))així el bikini pot ser petit petit...


  11. Laia Says:

    Ostres, quin post quin post! I tant que fot mal! Jo sóc de les de tovallola a la boca i mossegar XD Sempre ho faig: quan alguna cosa em farà mal, trec la ràbia per una altra banda...

    Què hi devem tenir sota la pell perquè després de depilar-nos tornin a sortir més forts? :-(


  12. estrip Says:

    ostres quina creu!
    espero que el boom metrosexual, no vagi a més, sembla que això ja ha passat de moda. Quin relax sinó acabaríem com vosaltres.


  13. Kuroi Neko Says:

    Mare meva, jo des de que vaig descobrir el làser... Sóc abonada, sobretot de cara a l'estiu! hahahaha

    No és definitiu, perquè no se'n va del tot però al menys em puc tirar prop d'un mes i mig sense haver-me de preocupar pels pèls. I s'agraeix mooolt!!


  14. Anònim Says:

    Buff... això dels pèls em suposa un trauma! Jo fa mesos que vaig decidir que passava de fer-me mal a mi mateixa, així que pago una dona perquè me'n faci! Quan arribo a casa em passo la silkepil per acabar de polir i allargar els resultats i punt! Prò també he de dir que em costa anar-hi i no em costa gaire anar amb pèls una mica llargs i faldilla! N'estic farta d'estar pendent de poder anar més o menys fresqueta per culpa d'una cosa tan insignificant! (encara que siguin molts i siguin llargs i siguin negres, joder!) hahahaha

    Pregunta: per què les dones no revolucionem el món i fem públic d'una puta vegada que les maquinetes SÍ QUE FAN MAL!?!?!?!?!?!? Em fa tanta ràbia quan veig anuncis de «totalment indolora», o quan el venedor de la botiga et diu allò de «a casa, tant la meva dona com les meves filles la fan servir i estan encantadíssimes». PASSA-TE'L TU PELS OUS, TROS DE FILL DE PUTA!

    aix... bona setmana, Boireta!


  15. Anònim Says:

    fes com jo i no et depilis. Diuen que on hi ha pel hi ha alegria; doncs jo dec ser tot felicitat perquè en molts pocs llocs no tinc pel, jejejej. Ara que pensant-ho bé, jo sóc un tio i tu no....que hi farem


  16. Puji Says:

    On hi ha pèl hi ha alegria!


  17. Terra Says:

    Gran tema el dels pèls! Un cop ho has provat tot (i patit..)ja pots decidir amb què et quedes, jo sóc de la Silkepil, fot maaaal, sobretot a segons quins llocs, però descartant la gillette, que em deixa la pell tan sensible que me l'arrancaria de tant que em pica, i la cera perquè et queden "pegotes", em sembla el menys dolent...
    Però no deixa de ser una merda tot plegat, la depilació no dura ni de conya el que diuen i a més els piquets vermells que queden després i no marxen fins l'endemà...

    Prefereixo passar un mal rato que anar amb pèls, no ho soporto, però bé, a l'hivern sempre som una mica més tolerants oi?

    :)