Nirvana i OT? Incompatible.

He passat pel blog de l'Stormvlad i em trobo amb que els triunfitos han tornat a fer de les seves. Tots els que sou de la meva generació estareu d'acord que "Smells Like Teen Spirit" de Nirvana és tot un himne, i els hauria de caure la cara de vergonya de fer-ne una versió i a més tant dolenta! Al vídeo podeu veure primer la versió que han fet els "truñitos", després la crítica del Risto Mejide, i finalment, tots els que us mireu el vídeo fins al final, acabareu amb un bon gust de boca, amb el vídeo original de Nirvana.



Que voleu que us digui, agraeixo als de OT, per fer-me apreciar més (si es pot, encara) la bona música.
14 Responses
  1. Striper Says:

    Es que destrossar una canço tindria que estar castigat jo escoltat una versio de nos dieron las 10 de Sabina i es una vergonya.


  2. Anònim Says:

    jejejej, no em funciona la tarjeta de so, ja veig que estic de sort.


  3. Anònim Says:

    ostres! doncs això de la reserva natural per a temes que no s'haurien de versionar mai a OT crec que és una mooooolt bona idea! El problema és que si jo sóc la que marca criteris, pobrets, els quedaran molt poques cançons, perquè deixar-ne una a les seves mans és tot un perill!!!!

    Quina cosa més horrible!



  4. Clint Says:

    no em veig capaç de donar al play...no puc!


  5. Terra Says:

    Vaja vaja...Operación Truño en tot el seu esplendor...

    Estic d'acord amb la Núr, hi ha cançons que mai s'haurien de versionar a OT, i afegeixo a enlloc. Hi ha clàssics que no admeten versions!


  6. Anònim Says:

    Però amb quin idioma canten?
    Tal com va versionar la cançó en Weird amb l'antonació de "l'estribillu":
    Now I'm mumblin' and I'm screamin'
    And I don't know what I'm singing!!!"

    Avui he sentit que una concursant ha dit que no tornaria a l'acadèmia, però sí a tornar a sortir despullada a Interviu... O_o


  7. Anònim Says:

    Jeje és el que tenen aquests que et fan apreciar més la música, l'any passat van tocar una de les meves preferides també i mira casi li tiro alguna cosa... res que d'on no n'hi ha... Salut!


  8. Sergi Says:

    Sort que en Cobain està mort, que si sentís això, li entrarien ganes de suïcidar-se. Si ja li en van entrar sense OT...


  9. no vull ni provar-ho... la ira conduce al odio i al reverso tenebroso...


  10. Kuroi Neko Says:

    Uf, és que van a destemps i desafinen que no vegis... Bua, i el "hello, hello, hello..." alhora és mortal! xDD

    aigua_clara_


  11. Va home, va. Que hi ha un truquito per poder escoltar i recordar bona música sense haver d'aguantar la merda prèvia... tirar endavant el video!!! Boira, ho sento però no podia soportar-ho HE FET TRAMPA!!!


  12. Esther Says:

    i és que a més ho canten tan tranquils i creient que s'hi assemblen... mare meva! a mi se'm va posar la pell de gallina i no era d'emoció! ho vaig veure en directe! petonets i bon cap de setmana!


  13. Txari Says:

    Argh!! he patit moooolt!! voto per la reserva natural de temes!