Estàs gorda!!

-Estàs gorda!!

Aquesta és la frase de l'estiu per a mi, tothom quan em veu em diu lo mateix. Vale, m'he engreixat, però perquè a les que estem primes quan posem uns kilos se'ns pot dir gordes, i quan estem primes, primes, sense que passi res? Perquè si que passa...de vegades tampoc estàs agust amb lo prima que estàs.

Bé, que me'n vaig per les rames, quan algú fa dies que no em veu, lo primer que em diu, enlloc de saludar-me és aquesta frase: ESTÀS GORDA!! Que primer em feia gràcia, perquè n'estic ben orgullosa, tot s'ha de dir, però quan jo t'ho diu hasta una veïna que quasi no parles mai amb ella...Perquè clar...l'altre dia anava pel carrer, i ja la última es que sento unes dones que estaven xerrant, jo anava a la meva, despistada com sempre, i sento:
-Hola! - jo que em giro, i la dona diu-
-"Has puesto unos kilitos, eh!! Peró estás guapa!" - ah! gràcies per l'aclaració vaig pensar.

O el meu pare: -Oh! estàs grasseta punyetera! - Tot pessigant el "michelín".

O la meva mare: -Escolta, acompanya'm caminant fins al tren que et convé! - Argh!!

O el meu cunyat: -Oh cunyada! Quines popotes que se t'han fotut!!

I així podria continuar. La qüestió es que tinc de renovar tot el meu vestuari, aprofitaré i aniré a les rebaixes. Però jo que voleu que us digui, estic ben contenta amb els meus kilets de més!
15 Responses
  1. Striper Says:

    Lo important es que tu et sentis be els altres que cantin.


  2. Anònim Says:

    El que diu l'Striper, si tu estàs bé, endavant, no pateixis pel q diuen els altres, si sempre t'han vist d'un tipus pot ser els sorprèn però la gent és el q tu dius... exagera... ni cas :)


  3. perquè tothom s'atreveix amb el pes i no per exemple amb la miopia?


  4. zel Says:

    Si tu et veus i sents bé, a la porra, jo també estic així com pleneta, sobretot d'allà on no voldria (cinturó de la felicitat, lease supermuchelín)i a la porra!

    Petons de règim!


  5. c.e.t.i.n.a. Says:

    Que vols que et digui? Cadascú te la seva constitució... Tret dels catalans que només tenim Estatut ;-)


  6. Sergi Says:

    Normalment, la gent que s'engreixa no es veu bé a ella mateixa. La frase que dius pot ser devastadora. Però entenc pel teu post que a tu no et molesta que t'ho diguin, i això potser és perquè estaves massa prima. La gent no sol anar dient que ens hem engreixat, perquè queda malament, i no els agrada que els ho diguin a ells, però si amb tu s'atreveixen, potser és això que dic, que vegades anteriors havien pensat de tu que estaves massa prima, i potser no t'ho havien dit.

    Però això que et diu ta mare ja em sembla més fortet, tan malament et veu? Però tu et sents bé, oi? Doncs no se'n parli més, a lluir cos serrà!


  7. Carquinyol Says:

    gorda? no no en tot cas grossa... o millor, com diuen a SouthPark, "forteta" ;)

    I mentre tu et trobis bé tan se val el que diguin els demés


  8. Clint Says:

    si ens guiem per les declaracions del cunyaaaaooooo tampoc esta malament no! jajaja

    Vinga va un geladet per celebrar-ho!


  9. mossèn Says:

    jo tinc una panxa que es l'enveja de tot bon serveseru !!! ... salut


  10. Anònim Says:

    Dos cosetes! Sembla que en Jordi Casanovas ha oblidat allò del «quatre-ulls» i «cegato» i altres comentaris que es fan sobre la gent que tenim miopia! I a en XeXu: ja et dic ara que la gent no té cap mena de mirament per dir-te com t'has arribat a engreixar, per molt que ells siguin unes bones bótes!!

    Pel que fa a la mestressa: tinc una amiga que també és de constitució molt i molt prima. Quan ha anat al metge sovint li han preguntat si és per anorèxia, prò és que ella és així. A vegades m'ha comentat que li agradaria tenir una mica més de pes, prò se sent bé tal i com està. Això del pes és una bajanada i n'estic farta que la gent se'n preocupi tant i que facin preocupar-me a mi per aquest tema. A ma mare ja li ho vaig dir una vegada que no tornés a fer-me aquesta mena de comentaris i durant una temporada sí que va parar, prò ara sempre que em veu fa algun comentari.

    Saps què et dic? La propera vegada que algú t'ho digui, li pots respondre «I tu, t'has mirat al mirall? Perquè te'n podria dir uns quants, de defectes que no se't passaran!» I et quedes ben ampla, què coi!


  11. estrip Says:

    curiós!
    potser ho fan per engreixar el seu ego?
    que ho digui la mama o el papa no passa res, que ho digui el cunyat és per fer broma. Però la resta, la resta no és important!

    Total, que no té importància!


  12. Terra Says:

    És clar que si! L'important és que tu estiguis contenta. Ara, els teus pares uns exagerats de collons jajaj que no n'hi haurà per tant! El del teu cunyat sí que ha de ser agradable de sentir si...el meu cunyat això no m'ho pot dir! jajaj

    Segur que la dona que et va dir això li hagués sentat fatal que fossis tu la que li digués. És que hi ha un gran pas d'estar bé a estar gorda, i si tu t'hi sents bé llavors és que estàs bé.


  13. Digues que sí, dona! Y que les den por ahí!


  14. Anònim Says:

    Ets una privilegiada de la societat actual, guanyes quilets i et sents bé. No canviis, no et deixis abduir per la secta "biomanan".


  15. Esther Says:

    jeeee, però si tu estàs contenta que diguin el que vulguin! jeee! a mi quan m'engreixo una mica també ho nota tothom, vaja perquè peso 50kg i si augmento una mica se'm nota un munt! però la gent no sap estar amb la boca tancada! petonets bonica!