Atropellant guiris

Feia temps que ho pensava, de fet des de que vaig començar a anar amb bici per barna que ho vinc pensant, et trobes gent que no mira al travessar el carril bici, i no te en compte res, gent que es passegen tan tranquils com si fos la vorera. Havia tingut algun ensurt, d'haver de frenar de cop, o esquivar algú. Però aquest cop no ha estat un ensurt, he atropellat un guiri, si, encara tremolo ara, estava jo tranquil·lament baixant per Paral·lel, per als qui no ho sabeu, el carril bici de Paral·lel està entre mig d'on aparquen els cotxes i la vorera, doncs baixant amb el bicing, entre mig d'una furgoneta i un altre cotxe m'ha sortit un guiri il·luminat, que s'ha posat a travessar sense mirar ni res i se m'ha tirat a sobre literalment, jo només he pogut frenar una mica, la resta de la frenada a anat a càrrec del seu cos, m'he posat a tremolar, li he preguntat si estava bé, i després m'he cagat amb tot. Llavors m'he donat compte que era guiri, perquè m'ha començat a dir:
-Sorry, sorry...! - crec que anava mig tocat.
-Are you OK? - li he preguntat
-Yes- i m'he quedat allà plantada, mirant-lo, sense reaccionar més, llavors he escoltat una veu que venia de la vorera, l'amiguet del accidentat que em preguntava si jo estava bé, li he dit que si, m'he tornat a assegurar que l'home no tenia mals majors, i he marxat Paral·lel avall.
Quina ràbiaaa!! Perquè no pot vigilar més la gent? Ara qui em treu el susto a mi? Quan agafi la bici ara aniré amb 10 ulls, però tot i així no ho podria pas evitar. I a ell quan li passi la borratxera li començarà a fer mal tot, segur, perquè li he fotut un bon cop.
No vull frivolitzar, però mentre arribava a la parada m'ha vingut al cap aquell joc en el que et donaven més punts si atropellaves una velleta, no recordo el nom.
Per cert, estic una mica adolorida, suposo que dec haver fet algun mal gest.
26 Responses
  1. robelfu Says:

    Ostres nena quin ensurt,a mi m'a passat en el cotxe no vaig arribar a atropellar pero et dones el sustu del segle, realment anem pel mon agilipollats ,ala el mon es nostre!.Jo d'avegades jugu virtualment a matar despistats y t'aseguro que si fos real tindria un munt de punts.
    Espero que nomes sigui el sustu y que no sigui res una abraçada.


  2. Txell Says:

    Veus per què em fa por anar en bici???? Si és que a més a més el peatons volen tenir sempre la raó, els automovilistes també, i els motociclistes també... i els pobrets que van en bici, són un 0 a l'esquerra!


  3. Terra Says:

    El que m'estranya és que encara no passin més accidents amb els vianants perquè mira que la gent va empanada! I dels guiris borratxos ja no parlem! Sorry, sorry però el susto ja te l'han fotut.
    M'has recordat aquella vegada que baixant amb la parella en moto per la Rda St Antoni se'ns va tirar a sobre un peruà, sort que anàvem moolt lents, però tot i així ell es va trencar el colze i jo vaig acabar amb l'estómac dolorit dos dies. L'atropellat va fugir pitant el molt malparit, amb un bon cop també, això segur!
    En aquest joc que comentes ple d'humor negríssim, tampoc recordo com es diu, em sembla que els que valen més punts són les persones grans, les embarassades i potser també les persones amb cadira de rodes. Que consti que no hi he jugat mai eh!
    Segur que has fet un mal gest o se t'ha sobrecarregat alguna articulació al frenar amb força, però si no se't passa vés al metge o posa't crema antiinflamatòria que t'anirà bé.
    Apa doncs, que et milloris i se't passi el susto aviat! :)


  4. Striper Says:

    Potser Boira ha sigut al reves, el guiri t'atropellat a tu.M'alegtro que nomes hagui sigut un ensurt.


  5. El joc del que parles es diu Carmagedon i crec que el van retirar per les queixes que hi va haver.

    I d'això que et fa mal cuida't que després és pitjor.


  6. SHADOW Says:

    Sort que no ha estat res, noia! Apart de l'espant, clar... T'hauràs de comprar un megàfon que vagi anunciant: "BOIRA A LA VISTA!!" i així potser aniran amb més compte! És broma, eh?
    Cuida't, una abraçada


  7. Sergi Says:

    Però no dius quants punts has guanyat? Crec que el joc es deia Carmaggedon, no hi havia jugat mai, però se'n parlava força. Un guiri borratxo no deu valdre més punts que una velleta, tot i que són objectius igualment fàcils.

    Ei, faig broma per treure ferro a l'assumpte, espero que se't passi l'ensurt aviat i que ara no agafis por a anar en bici. I cuida't, a veure si ara les seqüeles de l'accident les patiràs tu! No vull ni pensar com va quedar ell...


  8. Aka Says:

    Carmageddon!!!

    Gran Joc!

    (Per un guiri no t'haguessin donat gaires punts, jeje...)


  9. OSTI NENA, doncs demà doncs et tindré adolorida? Va, tranquila. Tu pensa que el guiri insensat encara estarà pitjor JAJAJAJAJA! Sort has tingut que era bon tio. Va demanar disculpes, que ja està bé. Es podria haber picat i haber estat pitjor.


  10. Sergi Says:

    Saps què, ara vull canviar el meu comentari poca-solta d'abans. Si, ja ho sé, fa no res que l'he fet, però ara tinc un altre punt de vista, el del guiri. Doncs si, ell potser anava torrat i per on no tocava, però fa una estoneta he sortit al carrer i anava per la vorera com un bon vianant, i en girar una cantonada una mica ràpid, tot s'ha de dir, una ciclista gairebé se'm menja (no series tu?). Que feia aquella dona tan arrambada a la paret amb la bici. No tot és culpa dels vianants, els ciclistes també haurien d'anar una miqueta amb compte, i per on toca.


  11. NeoPoeta Says:

    Culleres, quina ràbia de guiris!

    I no només guiris, sinó la gent en general que mira sense passar... jo no sóc de ciutat, així que això de carril bici mai ho he experimentat per mi mateixa, però si que puc imaginar la sensació que has tingut al atropellar-lo... Un sustu, així de cop... Brr!

    NeoPoeta


  12. Anònim Says:

    Pensa que si li haguessis fet mal, no hauria estat una gran pèrdua... Un guiri borratxo menys! De totes maneres, és estrany que els guiris, que se suposa que estan tan i tan conscienciats amb això de les bicicletes, encara se les vagin «menjant» quan surten de casa.
    Jo crec que això que expliques és un dels motius pels quals no vaig en bicicleta (com ha dit la txell)! Bé, el motiu principal és que no hi sé anar (me'n van intentar ensenyar, prò sempre acabava en terra!), prò quan sento aquestes històries els meus motius per no aprendre'n agafen més força! D'empanats i d'encantats t'en trobes a tot arreu, fins i tot quan vas caminant i s'aturen en un lloc de pas, com ara la sortida del metro. I a mi, que em posen negra! Imagina't que me'ls trobo anant jo amb bici o amb cotxe! Els atropellaria, prò a més ho faria expressament!


  13. rosa Says:

    10 ulls és poc s'ha d'anar amb 100 ulls, perquè per totes bandes surt gent i cotxes i motos...la meva neboda sempre agafa la bicing per tota Barna, després passa el que li passa arriba tard a tot arreu.


  14. Laia Says:

    Home, és que si anaves pel carril bici són els vianants els que han de vigilar!!!! un altre cas hauria sigut que tu no haguessis anat per on tocava...

    Doncs mira, per no vigilar per on va tindrà dos mals a sofrir: si s'ha fet algun blau a la caiguda i la ressaca! :P

    Millora't de l'ensurt i de si t'has donat algun cop!


  15. Anònim Says:

    És q la gent no mira res eh... almenys cap dels dos us heu fet mal i el susto no ha estat res més que això... Clar que algun mal gest hauràs fet... cuida't noia!


  16. iruNa Says:

    Ostres Boira, quin ensurt! Si és que aquests guiris són un perill, i no només per les bicis sinó pels cotxes i pels propis vianants!
    Però escolta, tu estàs bé?


  17. SHADOW Says:

    Boira, passa pel meu bloc! Va de premis! Muas


  18. És que anar en bici, és un esport de risc a Barcelona


  19. Anònim Says:

    barcelona hauria de tenir moooooooolts més carrils bici!!!!
    l'ajuntament s'ha de posar els piles ja.

    i si els guiris van ben desorientats....

    besets!


  20. de secà Says:

    I després ens foten la culpa als ciclistes.........Inevitablement la bicicleta, com a mitjà de transport urbà, es la darrera en aterrar a Barcelona, com a mínim com un mitjà més generalitzat. La gent encara no està acostumada. Va passar el mateix amb el trambaix, tot i que en aquell cas els vianantas sortien força més malparats. Esperem que amb el temps ens integrem dins la urbe.


  21. Joana Says:

    Agafa la bici, Boira, i puja a Giroan al carril bici...estaràs casi soleta i sense guiris! ;)
    Cuida't wapa!


  22. c.e.t.i.n.a. Says:

    Potser el que hauria de fer l'ajuntament són uns carrils-güiri per tenir-los controlats. I uns pipi-güiri per que puguin fer las sevas necesitats a la via pública sense necesitat d'haver de pixar entre contenidors d'escombreries amb el risc de ser atropellats al sortir cordant-se la bragueta.

    Tranquila, que Barna el que ens sobren són güiris. I a més si no el vas fer res ja tindrà una anécdota per explicar del seu viatge. Si s'en recorda clar.


  23. Boira Says:

    jajaja, ROBELFU, que bruto, a veure si algun dia tant jugar ho faràs de debó! XD

    Si TXELL...som un 0 a l'esquerra...Et confesso que jo també tenia por a anar amb bici, ja l'he tornat a agafar perquè no em tornes a agafar por...

    TERRA: Jo també em vaig recordar de vosaltres quan anava baixant, et sents molt impotent!! Menos mal que tot es va quedar amb una mica de mal d'esquena.

    STRIPER: Si, més aviat si, m'ha atropellat a mi, a més en feia 4 com jo, jaja.

    JORDI CASANOVAS: Carmagedon, veus..no m'estranya que no ho recordes, de fet no en tenia ni idea que es deia així...

    SHADOW: jaja, que no soc tant perillosaaaaa!! Bé, de vegades si...perquè soc despistada, però aquest cop no va ser culpa meva! ;p

    AKA: Oh! Tu també saps el joc, "como no!" jeje, doncs la pròxima vegada hauré d'apuntar a veure si veig alguna velleta...

    MARIA: Bé guapa, ja vas veure com molt adolorida no estava, sobretot la llengua la tenia ben en forma! Ui! que malament que ha sonat això ara... ;)

    XEXU: Oh! Eres tu aquell vianant que no mirava per on anava?? I que no em deixava passar tranquilament per la vorera?? ;)

    NEOPOETA: Quina gràcia l'expressió: Culleres! jajaj, sempre que la sento em ric sola! jajaja

    NÚR: jajaj, que animalot! Ja tens raó ja...A mi també em feia por agafar la bici, però tot es acostumar-s'hi...

    ROSA: Ui, però això de fer tard és normal, amb el bicing no hi pots pas confiar...

    LAIA: jejej, ja tens raó ja, segur que es va aixecar adolorit del cap i del cos!

    SENSE FER SOROLL: Si vaig fer algun mal gest, de fet em va fer una mica de mal la esquena a l'un demà, però ara ja estic en forma.

    IRUNA: Estic bé bonica, només va ser el susto i una mica adolorida, ara ja està.

    VEÍ: I tant de risc...no cal anar a fer barranquisme...

    MERCÈ: Tens tota la raó, falten carrils bici, els haurien de ficar aïllats per a que no hi pogués entrar la gent, jejeje.

    DE SECÀ: Si, jo també crec que es qüestió de temps, la gent s'anirà conscienciant i acostumant a que hi ha carrils bici, i els poden atropellar.

    JOANA: No m'ho diguis dos cops, que em presento a Girona en un tres i no res!

    C.E.T.I.N.A.: Ja tens raó ja...quina puta mania tenen de pixar-se a les cantonades...fa una ràbia! No em vaig fixar si s'estava pujant la bragueta...jeje, Us imagineu que l'enganxo amb la tita a fora?


  24. Unknown Says:

    Ostres, vaig tard, com sempre xD

    No et puc dir res que no t'hagin dit, només que mentre ho llegia, a mi també m'ha vingut al cap el joc aquest dels punts! jajaja!

    Apa petonets^^


  25. Jo Mateixa Says:

    Quant anem a veure als avis deixem el cotxe a un parking del Paral.lel, cada cop que hi sortim amb el pare diem el mateix, el dia menys pensat atropellarem un ciclista per que el carril bici d'allà esta molt mal parit.

    Amb això no justufico al guiri eh, que si el paio es gilipolles i travesa sense mirar es culpa seva, prou que has fet tu que t'has aturat i has estat per ell 8per cert, estaba bo???)

    Aixxx pobrissona, que ara et fa mal tot, reposa i escolta, de por rs eh, si la bici t'agrada no deixis de conduir-la, que si no desprès serà pitjor.

    Petonets i cuidat molt bonica!!!!


  26. zel Says:

    Jollons, quin espant, i encara sort que no t'han dit el nom del pors, que ja podria ser, perquè no s'hi miren pas gens, segons quins embesteixes, encara que en tinguin tota la culpa.
    No hi pensis més, si ha de passar, passa...