Darrera una revista

Tinc uns quants posts per escriure. Bé, que voleu, si quasi no escric!! Ains...Hauré de començar a apuntar-me les idees. Volia parlar de política, però em tenen tant però tant fins als collons que no en tinc ganes així que m'he decidit per ser conseqüent amb lo que vaig prometre i us vaig a fer un post sobre com interpreto jo darrera una revista, a veure que us sembla. I a veure si em dieu quin significat té per a vosaltres.




I quan va sortir es sol, després de 4 dies,
pensaves i fumaves darrera una revista.
Són massa domicilis, de moure tots es mobles,
receptes italianes, és massa temps amb obres.

I quan va sortir es sol, després de 4 dies,
i vares dir "has vist?", supos que amb un somriure.

M'agrada aquesta escala, amb sa bombeta nua,
m'agrada aquesta casa, me n'he de comprar una.

I quan va sortir es sol, després de 4 dies,
pensaves i fumaves i vares dir "què mires?"

I es dies no s'aguanten, sa vida s'erosiona,
m'anul·la i m'hipnotitza aquesta grapadora,
me roden per sa cara suïcides i neurones,
ja no sé què me queda i no sé si me funciona.

Davall es fum immòbil des meu altre cigarro
faràs una cervesa i jo un martini bianco
i com dos asteroides que han desviat sa ruta
direm que ha estat fantàstic, direm que ha estat sa lluna.

I quan va sortir es sol, després de 4 dies,
pensaves i fumaves darrera una revista.
Són massa domicilis, de moure tots es mobles,
receptes italianes, és massa temps amb obres.

I quan va sortir es sol, després de 4 dies,
i vares dir "has vist?", supos que amb un somriure.

Després d'haver passat molt temps malament, després d'una discussió, després d'haver estat durant temps encegat, un dia de cop tot passa, el dolor ja no és tant dolor, la discussió ha passat a la història i tot ho veus amb uns altres ulls.
Portaveu massa temps junts, masses experiències viscudes, masses canvis de vida i de domicili, això va minant una relació.
Ella et diu que un dia tot passarà, que tornaràs a estar bé, tu esperes que t'ho digui sincerament.
Et vas acomiadant de tot, et dones compte de com t'agradava on estaves vivint, de petits detalls als que abans no prestaves atenció, et sents perdut, ara no saps on aniràs, t'has de replantejar una nova vida.
És temps d'acomiadaments, i sempre van acompanyats de tensió, i reflexions, et dones compte de com ha canviat la teva vida, i de com s'ha erosionat la vostra relació, qualsevol cosa et fa pensar i entristir i et sents perdut. Després de tant temps voleu separar-vos d'una manera racional, voleu mantenir una amistat, i sobretot voleu tenir un bon record de la vostra relació.
I com dos asteroides que han desviat sa ruta, direm que ha estat fantàstic, direm que ha estat sa lluna.

Hi ha moments en la vida que sembla que una cançó l'hagin escrit especialment per a tu.
12 Responses
  1. Striper Says:

    Sempre hi ha una canço que l'han escrita per tu res de lo que ens puguir pasar no es nou.


  2. Sergi Says:

    Jo no n'havia fet mai una interpretació així d'aquesta cançó, una de les tres que més he gaudit de la discografia d'aquesta gent. Sempre havia imaginat aquesta cançó com una parella jove, acabada de casar, o alguna cosa així, amb els típics problemes inicials de canviar de pis, fer obres i totes aquestes coses. Això dels 4 dies sense sol ho atribuïa a que portaven quatre dies al llit, rotllo lluna de mel.

    Però bé, sembla que m'equivocava, perquè la teva versió quadra. Què hi farem, de vegades sóc massa somiatruites.


  3. Anònim Says:

    Fes una cançó sobre qualsevol tema. No importa quin, és igual.

    Sempre hi haurà algú que al escoltarla li semblará que l´hagin escrit especialment per a ell.

    Milú


  4. de secà Says:

    Preciosa canço, reflex també de la meva vida.


  5. rosa Says:

    sempre hi ha una música o una lletra que es refelecteix el nostre estat d'ànim...malgrat això podies haver triat un'altre lletra o una altre estat d'ànim bonica.Espero que no et faci mal el cor ni l'ànima i que et recuperis ben aviat...obre la finestra i deixa entrar tot el que vingui.
    un petó


  6. Yeral Says:

    Bona interpretació la teva... M'agrada... m'agrada... Totes les cançons han estat escrites per nosaltres alguna vegada. Totes i cadascuna.
    Abraçada...


  7. Anònim Says:

    Jo tinc una carpeteta al meu ordinador amb tot de notes per a idees pel bloc! hihi A vegades, quan no tinc gaires ganes d'escriure coses personals, recorro a aquesta carpeta!
    Pel que fa als polítics, dubto que n'hi hagi cap que es mereixi aparèixer al bloc de ningú, perquè demostren que, en veritat, els importem bastant poc.

    He estat donat moltes voltes a la cançó, prò no sé què dir-te, noia! La teva interpretació em sembla millor que la meva... Potser més clara! Jo veig una persona amb una vida una mica desendreçada i algú que hi havia entrat, i ara en surt. Em dóna sensació de cansament, de "ens podria haver anat millor, prò ara ja està"... No ho sé!
    [tantes cançons que poses d'Antonia Font, i que ja n'havia sentit a parlar algunes vegades, i he decidit de buscar-ne musikilla per escoltar-los i estan molt i molt bé!! merxi, bunika!]


  8. Anònim Says:

    Molt bé el tema de la cançó... escriu tots els temes que vulguis! ens agrada llegir-te!


  9. robelfu Says:

    sempre hi ha una canso escrita per nosaltres tot depen del estat d'anim que tinguem en aquest moment.
    Espero que pert tambe surti el sol i un fort somriure.
    petons


  10. Esther Says:

    estic plorant...perquè quan t'adones que has de reconstruir la vida tot sembla costa amunt... i a mi em falten forces per la pujada... perquè el trobo a faltar... perquè no sé si sabré fer-ho sense ell... perquè veig que ell la reconstrueix amb ganes i sense por i jo no puc... no en sé. Les nostres rutes també s'han desviat i ell també diu que m'estimarà tota la vida... petonets bonica i m'alegro de que estiguis millor, ja saps on sóc.


  11. Viernes Says:
    L'autor ha eliminat aquest comentari.

  12. kena Says:

    ufff.. coosta horrors tornar a començar, tornar-ho a intentar, tornar a fer mudança.....
    m'agrada aquesta escala amb sa bombeta nua...
    m'agrada aquesta cançó, no l'havia sentit :o de quin disc és??

    petonets...