Música per als sentits

Des de la cançó Todo de Pereza...



...que no escoltava una cançó que em despertés els sentits com aquesta, és una cançó molt sensual i és que a mi m'enamora la veu d'aquest home. Us recomano el nou treball de l'Ivan Ferreiro, realment val la pena. Em vaig enterar tard que durant uns dies podies descarregar el disc des de la seva pàgina web gratuïtament, de tota manera ara el podeu escoltar online.
Ah! I el concert a l'octubre a Barcelona no me'l penso perdre!




Espero que la gaudiu tant com jo!
9 Responses
  1. Jo Mateixa Says:

    Ui no se qui es aquest home, serà questió de buscar més cançons per internet, gràcies per compartir-ho amb nosaltres :-)


  2. Anònim Says:

    ara ho estic escoltant, no el coneixia, la lletra m'agrada si si! la seva veu bueno això ja...

    besets!!!!


  3. Sergi Says:

    Haurem de seguir aquest home, a veure què tal. De moment aquesta cançó pinta prou bé, però és poc Piratas, no?

    De moment em quedo amb la de Pereza per això...


  4. Què fort, Boira. Vaig descarregar tot l'àlbum i la cançó que més em va agradar va ser aquesta. De fet, és l'única que vaig posar-me a l'ipod de 4 gigues, sí, sí, aquell que és igual al teu! Jajaja. Petons.


  5. Anònim Says:

    Ostres doncs feia dies que em pensava si escotlar l'album del Ferreiro i no sabia que fer... m'agradava abans! merci ara ho puc escoltar i avaluar jo solet :)


  6. Terra Says:

    Todo va deixar el llistó molt alt en el tema de despertar els instints. Encara que aquesta no sona malament, gens malament,(bona lletra!) segueixo preferint l'altra.
    Ara, la seva veu...no m'acaba d'agradar...


  7. Anònim Says:

    La cançó de Pereza m'agrada força! Em recorda nits de cap de setmana quan sortia per Tarragona. Prò jo tinc d'altres cançons més sensuals al meu repertori! ;P N'haurem de fer un recolpilatori!!

    Com que et llegeixo des de la feina (sóc un bon exemple d'allò que NO s'ha de fer!) no puc escoltar la cançó del Ferreiro! A veure si aquest cap de setmana tinc un moment i me l'escolto!! Que amb Antònia Font la vas encertar!
    Petonets, bunika!


  8. Aka Says:

    La de Pereza molt wapa, l'altre no m'acaba d'entrar gaire, és més, se m'ha fet pesada la cançó i la veu del tiu...

    Sobre gusto, coloré!


  9. Ei boira, pel que fa a la primera canço, és la tipica que si estigues sola començaria a treure'm la roba i a fer-me la película jaja es broma! Si que es sensual, a mi me'n agrada la veu i la imatge que es dona el cantant :D

    Pel que fa al segon cantant, me'n agrada alguna canço del disc anterior, ara probare de baixar-me'n alguna cosa!