No ho puc evitar

Tots tenim alguna debilitat, un punt feble, allò que ens encanta i no podem evitar fer, tastar, tocar, jugar, acaronar, sentir... N'hi ha que no poden resistir-se a un bon tros de xocolata amb avellanes, n'hi ha que no es poden resistir a un bolso i se l'han de comprar (tinc proves de que un bolso et pot arribar a parlar i demanar-te que el compris!). N'hi ha que no poden reprimir la necessitat de veure un partit del Barça, i cridar i patir i plorar si cal,...

I jo no puc evitar...


22 Responses
  1. iruNa Says:

    Ai per favor... és que és irresistible!!!! ostres, quina monada... jo tampoc ho podria evitar, ja t'ho ben juro. Aix!!!
    que tendre... una foto i un instant preciós! buf, és que ja no tinc més paraules.... quina enveja que em fas!!!!!!!
    una abraçada i a gaudir-ne!


  2. akairis Says:

    AIIII, PETITTT, que macu, tenen una carona de petits que tel's mejaries.


  3. Striper Says:

    Desitjos que no es poden reprimir, objectes que et diue compran, ostres pensava que jo era un especimen unic , ara veig que no.


  4. estrip Says:

    Segur que ell també ho faria.


  5. i si són cadellets encara menys oi?


  6. Anònim Says:

    Ohhh quina carona que fa aquest goset! Això és molt més tendre que veure partits del Barça que em fiquen de mal humor! salut!


  7. Sergi Says:

    Jo no em puc resistir mai a un Martini amb bona companyia, és superior a mi. Però en certa manera t'entenc, aquesta bestiola és una monada, tot i que sembla dels que es fan grans i semblen llops, oi?


  8. Jo Mateixa Says:

    Bua tia es que es una preciositat, quins ullasos, es precios!!!!!!!!!!


  9. Esther Says:

    sort tenim de tenir coses bones a les que no poder resistir-nos!!! quina carona més bonica que té! petonets i bona mona guapa!


  10. Boira, això no és una debilitat, és un luxe!! ;)

    ...quina enveja!!

    Petonets!!


  11. Kuroi Neko Says:

    uaaaaaaaaa! quina monada! i això que a mi els gossos no em maten. Però he de reconèixer que aquesta instantània és una passada! :D
    Són els teus cabells els que es veuen a la foto?


  12. Anònim Says:

    Un moment indescriptible, perquè per transmetre no es necessari parlar.


  13. Quin animaló més petit i bufó!!! No m'estranya que no puguis evitar d'acaronarho, jo també ho faria!!!


  14. Anònim Says:

    Ostres, no m'extranya gens que siga la teua debilitat... si fos meu o estigués prop de mi, també seria una de les meues...
    per cert, a mi de vegades també m'han arribat a parlar els bolsos, jajaja...
    Petons!!Ah, no oblides passar-te pel blog, has de votar!!


  15. Anònim Says:

    És un pastor alemany? Són els gossos de la meva infància! :) És guapíssim! Jo hi ha tantes coses que no puc evitar i tinc tantes debilitats...


  16. robelfu Says:

    Sento que no puc evitar ser impulsiva, ser afectuosa i voler rebre afecte, no puc evitar donar gràcies cada dia per la salut dels meus i la meva pròpia, alts i . No puc evitar valorar la naturalesa, la família i els amics...entre d'altres diverses coses.
    Preciós el cadell jo tampoc podria evitar-ho


  17. Terra Says:

    Compartim debilitat! :) Qui es pot resistir fer-li festetes a una coseta tan maca i dolça?
    I bé, els bolsos i el Barça no em parlen...però la xocolata negra amb avellanes si!


  18. mossèn Says:

    no ho entenc ... curiós, però cert ... salut


  19. NeoPoeta Says:

    Home, deu ser complicat resistir-se a una cosa tan bonciapreciosatxutxable!

    Petons, boira!


  20. Déjà vie Says:

    ooooooooooooooh i aksts cabells tan xulos son teus???


  21. Eli Says:

    Es que aquest gosset es molt maco..
    Pero tant és... que sigui maco, lleig, coix, o abandonat...
    Jo, tampoc puc, i també són la meva debilitat...
    Així que t'entenc perfectament!!!


  22. Boira Says:

    No és meva la gosseta, que més voldria, si tingués espai semblaria la boja dels gossos i gats! És molt mona, i tenia una germana igual però marró, haurieu d'haver vist com jugaven! I com la seva mare es posava pel mig...Fantàstic. I si, el cabell és meu.

    Una abraçada i bon cap de setmana!