Boira

La Boira no és res més que un fenomen meteorològic, un núvol situat a prop o fregant la superfície de la Terra, format per petites gotes d'aigua en suspensió. Crec que aquest fenomen tant propi de la meva terra, em descriu una mica com soc jo.
-Somniadora (un núvol)
-Però sempre tocant de peus a terra.
La boira està formada de petites gotes en suspensió, com jo que soc la suma de moltes coses, coses que m'han anat passant i que m'han fet qui soc ara.
Estic molt contenta de la meva experiència a Gossades, i evidentment no deixaré de participar-hi, no podria, no estic pas dient adéu a Gossades, tenia ganes d'obrir el meu propi espai. Suposo que com tothom, m'agrada compartir la meva vida, però també m'agrada tenir el meu petit raconet d'intimitat.
15 Responses
  1. eecalvet_ Says:

    Això vol dir que aquest és un bloc pseudo-secret i que hauríem de fer veure que no el coneixem?

    Glups! Ja l'he cagat...


  2. Déjà vie Says:

    Enhorabona pel teu nou raconet de boira! ;) sempre m'agradat el teu nick, el trobo entre poetic, foneticament femení i tremendament romantic. ptonets i endavant!


  3. Boira Says:

    jajajaj, no, no és secret, només estava fent proves, i quan el tingui llest faré l'spam corresponent a Gossades!

    Gràcies per ser els primers en treure el cap.


  4. c.e.t.i.n.a. Says:

    D'això s'en diu "escampar la Boira".
    Disfruta del nou projecte


  5. rosa Says:

    ja t'he trobat...
    et seré fidel talment com una gosseta.
    un petó


  6. robelfu Says:

    he passat per aquí i m'agrada el que veig.
    jo escampo la boira , pero fin aviat, perque tonare
    una salutació


  7. iruNa Says:

    Ostres Boira... que bonic aquest raconet!! (serà perquè tens la mateixa plantilla que jo? jeje... és broma!!)
    Trobo molt bé que hagis obert aquest espai d'intimitat, segur que el visitarà molta gent... ja en sóm uns quants els gossets fidels que t'anem seguint. (jo sóc una nova adquisició, però no et pensis que et deslliuraràs tant fàcilment de mi..) M'agrada molt com escrius i em tindràs sovint per aquí!
    Vinga, ja callo... una abraçada i enhorabona!
    faràs alguna festa d'inauguració?


  8. Puji Says:

    JA anirem escampant la boira, doncs! Ànim amb la nova aventura!


  9. Terra Says:

    Des de dissabte??? Pensava que només era una idea encara!
    Evidentment em passaré per aquí!! No et desfaràs de mi tan fàcilment nena!
    Petons :)


  10. Anònim Says:

    un raconet!! tots tenim el nostre petit raconet al món, diuen que tots tenim una missió i un papel en la vida..la veritat es que no se per que dic aixó si no te res a veure...


  11. Sergi Says:

    Carai, però si ja arribo tard i tot, que ja tens molts seguidors amb el primer post! M'alegro molt que tinguis el teu racó d'intimitat, em recordes molt a mi en els meus inicis, que també vaig notar que necessitava una mica més d'espai. Et desitjo molta sort, i no cal dir que et seguiré aquí tal com ho seguiré fent a la teva casa compartida. Ja em dones feina ja, jo que anava a descansar de blogs... no m'ho crec ni jo...



  12. Boira Says:

    Ei!! Moltes gràcies a tots! Us espero veure per aquí sovint. Quan estigui llest el blog ja em tornaré a fer spam, jaja.


  13. Vaja, i jo m'entero ara... Està bé això de tenir un raconet propi. Aniré a ferte visites tot i q sent un raconet no sé pas si hi cabrem tots!! JAJAJA!! Segur q sí ;p


  14. Esther Says:

    eeeeeeeeeei!! ole ole! així ja queda oficialment inaugurat no???? m'encanta la teva capçalera, m'encanta!!!! bona sort al teu nou camí, estarem tots aquí per veure-ho! petonets