Remeber de Rock català

Avui estic nostàlgica, m'han vingut al cap concerts als que anava 15 anys endarrere, i m'ha fet gràcia penjar algunes de les cançons que més em van marcar, i que segur que a molts de vosaltres també. Si, també he inclòs a Sopa de Cabra, ja se...però no es pot treure el mèrit de que tenen cançons que s'han convertit en himnes.
Records de concerts que he viscut...espero que us agradi!

Sau - Boig per tu.



Sopa de Cabra - L'Empordà (no s'escolta gaire bé, però és genial veure les imatges del concert!)



Els Pets - Vespre

12 Responses
  1. rosa Says:

    jo també hi anava amb la meva neboda, sau..umm quins records i en Pep Sala...amb els seus cantics celtas....


  2. Anònim Says:

    mmm boig per tu... m'encantava!!
    Acabo de descobrir el teu raconet, em fas un lloquet?
    Petons!


  3. Unknown Says:

    Em quedo amb els pets! Sens dubte!! M'encanten...

    Molt xulo el nou Bloc, ànims i a fer-lo créixer!


  4. Sergi Says:

    A veure, en aquest post no cal dir res, perquè les cançons parlen per si soles! Dona, així ja podràs, tres dels més grans clàssics del rock català, no hi ha paraules per expressar el que repressenten. Jo que fa 15 anys no anava a concerts (ara sí, quins collons!) disfrutava d'elles a casa o cantant-les amb els amiguets, que sempre m'ha agradat fer-ho.


  5. iruNa Says:

    ostres... quants records... escoltant aquestes cançons és inevitable posar-te nostàlgic!!!
    són mítiques...
    gràcies per regalar-nos aquests moments!
    una abraçada!


  6. Boira Says:

    Era genial, oi Rosa? Quins temps...

    Clar que et faig un lloquet Palito, només faltaria. Gràcies per passar-te per aquí.

    Gràcies Trillina, jo també em quedo amb Vespre dels Pets...

    Ostres, doncs es una llàstima que no anessis als concerts! A mi em passa al revés, ara ja no hi vaig, em sembla que això ho hauré de canviar. ;)

    Gràcies a tu iruNa, jo no em cansaria mai d'escoltar-les.


  7. Terra Says:

    Ohhh, quins records!!
    Boig per tu, sense paraules; i els Sopa de Cabra,molt bons! Els Pets no eren sants de la meva devoció però si escolto algo d'ells la canto, per suposat!

    I Sangtraït?? M'encantaven!
    A la meva llista de coses a fer està anar a tots els concerts que pugui i em facin il·lusió.


  8. Striper Says:

    Quant van començar a resurgir aquets grups, amb moltes cançons epicas era com una revolucio cultural i descobrir que al rock tambe podiem tenir identitat amb perdo , del quico de la serra( crec quel'escrit bé)


  9. Rondaire Says:

    En dues paraules im presionant !! Remember when ... de fet tampoc en fa tant, ni tampoc som tant grans, que carai !!


  10. Roc Says:

    Jo mai no he anat a un concert de cap d'aquests grups. Prefereixo altra música, també en català. Però és cert que han estat molt reconeguts, han mogut molta gent!


  11. Q GUAY! M'encanten els remembers :)
    BOIG PER TU... buf!! Aquesta és de les que em fa plorar. És maquíssima i mítica on les hagi. Quina nostàlgia.


  12. Lluna Says:

    Ostres! Les dues primeres estan a l'mp3 i d'allà no en surten :-)

    I l'Empordà... Buf, aquesta és molt especial!

    Ai, quina manera de tocar la fibra!!!