No estàs sol...

Arrisca't. Per una vegada a la vida, fes-ho. Que hi tens a perdre? Absolutament res. Intenta trobar-te a tu mateix. Ja comença a ser hora que ho facis, mai podràs ser feliç així. Saps que sempre podràs comptar amb mi. Jo sempre hi seré. Se que tens por, però para't a pensar que vols fer amb la teva vida, ara és el moment. Crec que tots dos hem aprés del que ha passat, crec que tots dos sabem que tot i que com a parella no em funcionat, sempre serem uns bons amics. Tu m'ho dius sempre, jo soc la teva família, i ho vull continuar sent. No m'ho posis difícil, deixa't ajudar. Fa molt temps que et sento dir que aquí no ets feliç, doncs prova-ho ara. Ara et pots permetre provar-ho uns mesos, i després decidir. És un ara o mai. Ahir se que vas reflexionar molt, només et puc dir que aquí estaré per recolzar-te, i en mi sempre tindràs una amiga amb qui poder comptar. Obre la porta i deixa que entri per una vegada. Deixa'm entrar i deixa'm dir-te que estaràs bé, que estaré bé. Deixa ja de culpar-te del que has fet o has deixa't de fer. Mira endavant. La vida són dos dies i aprofita ara que has reaccionat per tornar a viure.
No estàs sol... soc aquí.
24 Responses
  1. Sergi Says:

    Dius moltes coses amb aquestes paraules, algunes que sorprenen, i d'altres de molt tendres. Només espero que et sentis bé per haver escrit això, que suposo que no ha estat fàcil, i que sàpigues que el que dius explica moltes coses de tu, i molt bones, demostres que no deixes ningú a l'estacada, que t'importa la gent que tens al costat, fins i tot en circumstàncies com les que ens expliques. Un escrit que de ben segur agrairà.


  2. Striper Says:

    Molt bonic poguer trobar aquet recolzament en aquets moments.


  3. akairis Says:

    m'has fet saltar les llagrimes, i no m'es fàcil cabrona!
    Has sigut molt valenta fent i escribint aixó.
    Enhorabona per ser tant valenta i tan poc egoista, tens una gran virtut, molt escasa, cuidala.


  4. Terra Says:

    Buff...Us conec a tots dos i us considero dues persones molt importants, tant junts com individualment, sou qui sou. Algú qui ja fa uns quants anys que conec, sou de casa...
    Diu molt que li dediquis aquestes paraules...que vulguis la seva felicitat i que li facis saber que hi ets per recolzar-lo. Que es deixi ajudar cony!
    Són dies durs i estranys, ho sé, i m'agradaria poder ajudar però crec que no puc fer res si no és ser aqui. Boira...nena, estem a 5 minuts una de l'altra, ja m'imagino que no deus tenir gaires ganes de parlar amb ningú, però ja saps on sóc..
    Segur que valorarà tot el que li has dit. Se m'ha fet un nus..

    Una abraçada.


  5. Unknown Says:

    És un post dels mes sincers que he llegit ultimament. Tant de bo serveixi per alguna cosa, de veritat! Sort i ànims! ;)


  6. rosa Says:

    fa temps vaig dir aquestes mateixes paraules a una persona que estimava i estimo, ara estem junts...jo vaig fer el pas perquè el tenia a ell ...a ell li va costa més però no pas per no estar segur, només per por a fer mal.
    ara estem junts i espero que per sempre.


  7. Txell Says:

    Boira és molt maco aquest escrit. De ben segur a partir d'ara es deixaran ajudar...

    No canviis mai!


  8. Estic amb l'Akairis. Jo també estic plorant (bé, se'm cauen les llàgrimes, no puc plorar a gust ja que estic al putoqurrodemerda)Ai, noieta... no sé que dirte ara mateix... Ja parlarem. PETONETS, ANIMS I PENSA Q TU TAMPOC ESTÀS SOLA.


  9. robelfu Says:

    que bonic és poder comptar amb algú quan les coses no van bé.
    Precioses paraules d'anim.
    Espero que li ajudin i que s'animi, amb gent com el teu al seu costat segur que ho aconsegueix.
    una salutació


  10. Boira Says:

    Moltes gràcies pels vostres comentaris. No sabeu com m'agrada que estigueu a l'altre costat de la pantalla, m'agrada i m'ajuda. No us contestaré un per un avui. Perquè tot el que havia de dir ja ho he dit al post.
    Gràcies de debò.


  11. Rondaire Says:

    Això sí són paraules !!


  12. Joana Says:

    Sempre pot quedar l'amistat, i tant que sí!!
    Molta sort !


  13. Rankor Says:

    Es un post molt sincer que no et deixa indiferent.
    Si jo fos ell t'estaria molt agraït per les teves paraules. Crec que sou persones que valen molt i estic convençut que cap dels dos, tant si sou parella com si no, deixarà mai de veure a l'altre com un gran amic.
    Ânims! A tots dos.


  14. iruNa Says:

    Bé, arribo un pèl tard.. però et volia dir que m'ha agradat molt el post, és contundent i emotiu, està escrit amb una barreja de força i tendresa impressionants. De ben segur que la persona a qui va dirigit t'agrairà aquestes paraules... i jo afageixo, quina sort que té de tenir-te al seu costat!!
    una abraçada!


  15. Anònim Says:

    Gràcies per se com ets. No deixis que et canvíin; tot i que de vegades et sentis poc apreciada, no canviis mai.


  16. mossèn Says:

    un només s'hi esta sol si vol ... nosaltres tenim la gran sort de poder decidir ... salut


  17. Esther Says:

    bonica... m'has fet plorar una vegada més... només ens fem plorar tu i jo! hauríem de quedar un dia per riure un ratet! són molts boniques les paraules que li dius... són dures les separacions... els tornars a començar... els "reobrir" portes... són durs... petonets i aquí estic pel que et faci falta, val? i no és només un dir! petonets


  18. SHADOW Says:

    Ufff! Tinc els ulls plens de llàgrimes i la pell de gallina. Em remou coses per dins que jo també he viscut però que no em van sortir gens bé. És una sort tenir algú com tu al costat. En el meu cas, jo vaig fer el teu paper però a l'altre costat no va haver-hi resposta. Ja ho veus, espero que tot et vagi molt bé.
    Una abraçada i un grapat d'ànims



  19. Jo Mateixa Says:

    Que macu nena, m'has fet plorar i això que avui jo no estic tova ni res eh!!!!!

    Un petonas ben gran guapissima!!!!!


  20. Clint Says:

    Com diuen en aquell tall de l'APM..."pero mira que es buena persona!"

    Un post molt maco


  21. Si a qui van dirigides les teves paraules se n'adona del que li estàs oferint, farà tots aquells canvis que li són necessaris per estimar-se i estimar, per viure i compartir.

    Molt valuoses les teves paraules, Boira. Que la vida et regali molts somriures


  22. Boira Says:

    Gràcies pels vostres comentaris. La veritat és que em doneu molta força. No estan sent uns dies fàcils per a mi, i vosaltres m'ajudeu a veure les coses d'un altre color. Saber que esteu a l'altre costat, i que em llegiu i m'enteneu és molt d'agrair.
    Molts petons i abraçades per a tots, i passeu un bon cap de setmana!


  23. escursó Says:

    Hey!
    Coincidim en titol de post ... probablement m'has influenciat ni que sigui subliminalment...

    En quant el que expliques es un pel dificil ser amics amb els/les ex ....jo per la meva part sempre he intentat esser amigable pero elles sempre s'han acabat distanciant moooolt...

    Una abra�ada