Imatges del passat

Avui, per començar l'any amb bon peu, faré un post una mica diferent. Aquests dies de Nadal, que vaig estar per casa, vaig estar remenant calaixos i buscant. Vaig trobar unes fotos que em van fer molta gràcia, ja ni les recordava...Són meves i de m'ha germana quan érem petites. Les he escanejat i aquí us les fico. No penso fer un meme, però seria divertit veure quina cara fèieu de petits, a veure si algú s'anima!
Per cert, com podreu observa a les fotos, jo hi m'ha germana ens portem dos anys i mig, (jo soc la gran) jo era molt poca cosa, i ella estava bastant refetota, total, que abultava més que jo quasi.









35 Responses
  1. canviant els personatges, en tinc de pràcticament iguals


  2. SHADOW Says:

    Que guapes, boira!!!!!!
    M'encanta trobar fotos antigues i mirar-les, recordar... Tens uns ulls molt expressius, no deixis que estiguin tristos ;)
    Una abraçada!


  3. robelfu Says:

    molt bonic i entranyable a mi també m'agrada veure fotos antigues de tant en tant, perquè es reviuen moments a vegades enyorats. un petonàs



  4. baldric Says:

    Dacord!!!!estava una miqueta grassoneta, bueno molt! però tothom ha tingut una mala època. Però tenia unes galtetes que eren l'enveja de tot el poble.


  5. Boira Says:

    Dacord Baldric, dacord!! jajajaja. Si erets molt monaaaaaaaaa! Llàstima que jo estigués desnutrida i a tu no et deixessin caminar, menos mal que amb el temps et van passar al meu grup, amb aquells bocates tant grossos per sopar, i aquells plats tant contundents...jajajaja.


  6. Boira Says:

    Si JORDI, les fotos semblen fetes totes amb el mateix patró, es com quan veus les fotos d'un viatge, que es van repetint, només canvien els personatges.

    Gràcies SHADOW, a mi també m'agraden molt les fotos antigues, a veure si t'animes i en penges alguna tu!

    Si ROBELFU, et trasllades al passat i t'omples de nostàlgia.

    Ei Veí! Trapella?? Qui?? Jo?? ;)


  7. de secà Says:

    Jejjejej, les dues estem molt guapes; aquesta és una qualitat que amb els anys no es perd.


  8. Sergi Says:

    Són genials les fotos antigues, no sé per què de nens sortim sempre bé a les fotos. O potser és que nosaltres ens les mirem amb millors ulls. No ho sé. En tot cas, dir que m'agraden molt, i que éreu molt bufonetes les dues. La que més m'agrada és la que sortiu de més grandetes, on tu (perquè ets la de davant, oi?) estàs esdentegada, i ta germana posa una cara... quina gràcia. Són per posar-se tendre. Encara em convenceràs i en buscaré alguna de quan era petit per penjar-la.


  9. Striper Says:

    En primer lloc totes dues esteu molt guapes, si que es bonic donar un vistazo al pasat ja mirarte a veure que trobo.


  10. akairis Says:

    imagina't los nens d'ara amb la super invasió de fotos i video que poden arribar a tindre quan siguin grans!!!! i jo amb 4 fotos de nena per la vida..(no es por ser la 4ª de filla) Ahh, però tinc un video de 3 minuts en SUPER 8. qui ho supera?


  11. Anònim Says:

    Ohhh que guapes jeje, sempre està bé mirar aquelles fotos que sembla que no recordis...


  12. Jo Mateixa Says:

    Fa temps jo en vaig fer un de meme fotogràfic però no es va animar gaire gent, es una llàstima per que jo m'ho vaig pasar pipa buscant les fotos :-)

    Esteu molt guapesssssssss, quins temps eh!!!!!!!



  13. rosa Says:

    que maques les fotos i vaja mirada de bitxo que tenies o encara tens?
    bon 2008 guapa


  14. Anònim Says:

    Doncs a mi m'encanta la segona... Estàs molt maca!! Somrient i asseguda a l'escala... Crec que de petits sortim bé perquè no ens preocupa pas com posar-nos ni res d'això, i per tant estem més naturals, no sé... de grans és.. Em poso així o així?

    Jo sí que en buscaré de fotografies ^^


  15. Terra Says:

    M'encanta veure fotos antigues! A la tercera foto tu ja t'assembles força, però ta germana està igual! :)
    Esteu molt moneees!
    Espera't que no sé on coi tinc les fotos! Potser les té ma mare, ja buscaré...


  16. Clint Says:

    Ei sí que són maques aquestes nenes! jajaja tot i que quan comencem a mirar fotos antigues fent ullets...ens fem grans?

    Per cert, quina llesca no?


  17. Puji Says:

    Quina monada de nena!


  18. BACCD Says:

    Aiii, que guapaaaa!! Mirada ben viva tens, noia! I quines galtones!

    Amb fotos antigues ja vaig participar a Waipueduca :)

    Un petonàs d'any nou!


  19. Esther Says:

    boiraaa! jo també ho he fet!! que consti que el meu germà potser em mata quan es vegi amb aquestes pintes per aquí! jeee! són molt xules les teves eh! jeee! besitos



  20. Anònim Says:

    Que mones... que divertides... jo no tinc escannerm però, ja veurem, quan torni a cole, potser faig unes cosetes... Petons, reina1


  21. La carona de la última foto és la millor jejeje

    Posant més... va... ;P


  22. Anònim Says:

    la segona foto és molt motl maca!


  23. Unknown Says:

    uO! QUe xules les fotos! Aiii a aquesta última estas monissima!

    Psssst! No ho diguis a ningu, pero jo en tinc una aqui (sóc la del mig): http://www.fotolog.com/qtrilla/8472152
    jejeje :P


  24. iruNa Says:

    Oooo... que maques aquestes fotgrafies, m'encanten!! Les trobo molt entrenyables, càlides i especials. Els teus ulls són transparents i es nota que ets una gran persona, jo ja ho sabia però ara, al veure aquestes fotos, ho he pogut comprovar!!!
    una abraçada i bon any!


  25. Joana Says:

    Mirar fotos , relaxa i et transporta molt lluny i a fets viscuts en aquells moments...
    Els records fets present!
    Bon Reis wapa!


  26. Boira Says:

    DE SECÀ: bé, a tu no et puc portar la contraria, perquè tu saps el que hi ha, ens tens bastant vistes a les dues.
    ;)

    XEXU: Si, jo soc la de davant, la desdentegada. A veure si t'animes i en penges alguna!

    STRIPER: Gràcies, però crec que a les fotos de nens tots sortim bé, oi? La cara d'innocent...

    AKAIRIS: Jo vull veure aquest vídeo en super 8. Jo el vull veure!!!

    SENSE FER SOROLL: I quan les mires, de vegades pots arribar a recordar inclús el moment en que te les van fer...

    JO MATEIXA: Recordo haver vist una foto teva de petita fa un temps, em van agafar moltes ganes, però llavors no les vaig poder escanejar. Gràcies bonica!

    MOSSÈN: No estaria malament una foto del mossentet de petit.

    ROSA: jajaj, si que tenia una mirada de bitxo, i ho era una mica bastant...

    LAIA: Gràcies, tens tota la raó amb això, mai tornes a sortir tant natural com a les fotos de petit.

    TERRA: Vaaa...penja fotos, vaaaaaa,que no n'he vist mai cap de teva, vaaaaaaaa...

    CLINT: Si que ens fem grans si...perquè les fotos tenen més de 25 anys...ains!

    PUJI: jaja, gràcies.

    DUSCHGEL: Feia galtones per pessigar, si.

    ESTHER: Jaa t'he vist!! Són genials!!

    Gràcies NÚRIA!

    ZEL: A veure si ens pots penjar algunes, que em fa il·lusió veure't de petita.

    [ANONYMOUS WRITER]: A la última foto faig cara com posant...!! jaja, va, si tinc temps potser més endavant en poso alguna altra.

    MERCÈ: Gràcies, a mi també m'agrada molt la segona, s'hem veu feliç.

    TRILLINA: Ala, que mona!! Quines galtones!! jeje.

    IRUNA: Gràcies, em fa gràcia perquè molts de vosaltres comenteu alguna cosa dels meus ulls, i tots interpreteu a la vostra manera, és genial fer aquest tipus de post, i veure el que diu cada persona!
    Bon Any! I que bé que tornis a estar per aquí!

    JOANA: Et porta records entranyables, d'uns temps en els que no et podies arribar a imaginar tot el que passaria per la teva vida.
    Bons reis per tu també!


  27. Déjà vie Says:

    kina cucada!!! nena d vestits i faldilles, oi? jejejeje vale pos m'apunto lo buscar fotos d peke i penjarles. Ben aviat!!! ptonets


  28. Terra Says:

    Vols dir que no n'has vist cap??
    Avui n'he agafat algunes de casa ma mare, aviat les penjo! ;)


  29. LoveSick Says:

    La veritat és que per a mi, els primers nadals sense ma mare han segut molt tristos, i també he mirat les fotos antigues que tenia d'ella... ai!



  30. Boira, al final m'he animat i he posat alguna foto del meu passat al meu bloc, encara que això sigui trencar una mica el meu anonimat ;P

    ...fins aviat!!!


  31. Me encantan las fotos antiguas! Hace unos meses hice una exposición de fotos antiguas con todos los blogueros que quisieron participar y la psamos rico.
    Muy lindas fotos, un beso