Perquè ens hem de veure obligats a aguantar als nostres veïns?

Visc a una escala molt antiga, i, tret dels pisos de lloguer, no sol haver gaires canvis. La veritat és que tot i tenir les seves manies no em podia queixar pas dels meus veïns. Però aquest estiu es van instal·lar uns veïns nous, a mi el canvi no m'afectava gaire, perquè jo visc a un segon, i ells es van comprar un pis del principal. Però poc a poc, em vaig donar compte de que si que m'afectaria la seva presència...Tot va començar quan alguns veïns es queixaven de que tinguessin moltes coses acumulades als balcons, però moltes coses vol dir que passant pel carrer, t'anava de poc de tocar una manta seva que tenien penjant, per exemple. Vaig parlar amb ells, com a bona presidenta en funcions que soc, però van passar de mi. I això era el principi, perquè durant aquests mesos s'han anat succeint denúncies, tant per part seva com per part dels altres veïns cap a ells, sempre que tenen una denúncia ells responen amb una altra (si es que poden...). La situació actual s'ha tornat insuportable, l'escala fa una pudor horrorosa, mai havia hagut cucaratxes, i ara les pots veure com surten per sota de la seva porta...primer eren petites, però cada cop el tamany és més considerable...I jo em pregunto, que coi deuen tenir allà dins per a que en surtin tantes cuques? Però la cosa no s'acaba aquí, perquè els veïns del principal estan amargats: soroll tot el dia i tota la nit, forats a les parets que travessen al seu pis,... i molts etceteres que tampoc vull relatar ara. I jo pregunto, davant d'això que coi és pot fer? Si l'ajuntament va a pas de tortuga, que vol dir que tots podem fer el que ens surti dels pebrots? Perquè suposo que algun remei hi ha d'haver. No se, crec que tot és basa en tenir una mica de civisme i respecte pels demés, però és que es desesperant no poder fer res al respecte.
26 Responses
  1. Carquinyol Says:

    Doncs si companya, avui en dia sembla ser que si no tens una nòmina i/o uns ingressos perfectament declarats on poden ficar mà, o propietats, pots fer perfectament el que et surti dels mismíssims. Això si, si tens alguna de les coses anteriors, a la mínima te la fotaran. és una dels majors cinismes de la nostra societat, aquell que mira de fer-ho tot correctament corre molt més risc que qui no ho fa.

    Respecte a allò de les cuques, ho haveu denunciat a sanitat? T'ho dic perquè conec cassos on aquestes denuncies han anat bastant ràpid, d'acord que no arreglen el problema "en si" però almenys alguns efectes si.

    Molta sort.


  2. Boira Says:

    Doncs si Carquinyol, em fet denúncies a tot arreu on es poden fer als mossos, a Santitat, a la Guardia Urbana...


  3. Striper Says:

    Boira el tema es ben futut perque uns no s'amoinen gaire d'aquets temes els altre van la mar de lents, i de mentres tocara aguntar si vols actua conforme la llei.


  4. rosa Says:

    hi ha cada veí que Déu n'hi dó.
    jo en tenia uns al pis de dalt (i no era pas el veí de dalt)que cada nit fregava la dona i movia els mobles. i a més la dona no trevalla pel dematí.
    Has de tenir paciència, però tot té un límit.


  5. Anònim Says:

    Sempre hi ha gent que trenca la calma eh... paciència, t'entenc molt bé... la vida veïnal filla...


  6. Uf!Tia, tu ja saps... si jo t'expliqués. JODER, jo em torno violenta amb això de l'incivisme i la falta de respecte GRRRRRRRR!!!!!!!!! Feu cartes de queixa a tot arreu, tan als mossos, com guardia urbana, sanitat i, com no! Als diaris per explicar la grandissima incompetència d'aquests sectors. Sobre els veïns, doncs també, apa, un altre escrit i un altre i més i més i més. Els que facin falta. Sense amenaçes, ni res que els pugui fer rebotar de mala manera. EM SOLIDARITZO AMB TOTS ELS VEINS AFECTATS. ANIMS I MOLTÍSSIMA SORT!!!


  7. Ja sé que no és un consol, però molts ens veiem o ens hem vist com tu.O sigui que paciència.


  8. Val a dir que últimament les coses es solucionen amb denuncies, que acaben portant a una altra denuncia i desprès a una altra, i etc, etc, etc. El cert és que és força lent el camí de les denuncies, i si s'hi te que posar una administració, asseu-t'hi i agafa't un bon llibre, que això va per llarg.

    Espero que ho pugueu solucionar aviat, perquè coses així no tindríem perquè aguantar-les.

    Salut!


  9. Esther Says:

    què fooort... a la escala de la meva mare també tenen una pila de problemes... al final serà el que dic jo sempre... hi ha gent que no està preparada per conviure amb altres persones, per tant haurien de viure perduts a la muntanya. no hi ha civisme, no hi ha respecte... espero que millori la situació. Ànims!


  10. Sergi Says:

    Realment, hi ha gent que té molta barra, gent que es mereix que li paguin amb la seva pròpia moneda. Però el pitjor del cas és que les autoritats pertinents no facin res i deixin que es vagin sortint amb la seva. Alguna manera hi ha d'haver, segur que heu esgotat totes les vies?


  11. Boira Says:

    Si, ja se que sempre hi ha problemes amb els veïns, jo n'havia tingut, però mai a aquest nivell. Tenim el tema en mans d'advocats, a veure com acaba...ja us aniré informant. I ja us explicaré anècdotes per a que veieu com està la situació.


  12. Laia Says:

    ostres quina marranada... Uns familiars viuen a esplugues i els hi va passar una cosa semblant, però els homes vivien al pis de dalt i las cuques els baixaven cap a casa seva... I crec que van trucar als mossos i a Sanitat, i al final els van desallotjar, van fumigar i encara que durant uns dies no van poder tornar a casa, crec que el problema es va solucionar.

    El que no té nom és que a sobre passin de vosaltres...


  13. akairis Says:

    oh, quin tema has tocat, que la nostra amiga Maria també està molt afectada per el tema!!!
    hi ha gent tan incivica, amb tanto morro, que es pensa que la vida gira entorn a ells, merda de gent, que passa de tot, no saven conviure en comunitat imaginat al món..
    A CADA CERDO LE LLEGA SU SAN MARTÍN
    i sobre les denúncies, la puta justicia es una MEEEEERDA, al final, hem d'agafar-nos la justicia per les nostres propies vies.


  14. Anònim Says:

    jo crec que es una putada tenir problemes amb els veins, pq es molt important estar agust a casa teva, al teu cau!

    espero que ho pogueu solucionar....

    besets!


  15. iruNa Says:

    Ostres, això és increïble! Sembla mentida que pugui existir gent així, i el pitjor de tot és aquest sentiment d'impotència davant unes autoritats lentes i ineficients.
    Buf, noia... ja cal que t'armis de valor i paciència. Des d'aquí et dono tots els ànims haguts i per haver.. i si cal venir a fer algun boicot a aquests veïns impresentables només ho has de dir eh!? jeje...


  16. Terra Says:

    És que si ni a casa podem estar a gust, "apaga y vámonos". És una putada que tinguis uns veïns així. Que hi hagi gent que els importi un ou si molesta, o si crea problemes als altres! No ho aguanto!
    Denunciar, denunciar i denunciar, i mooolta paciència, i a veure que surt d'això, amb una justícia que fa difícil que algú hi tingui cap mena de fe...
    D'això....a aquesta gent no se li podria fer mobbing, a veure si piren? ;)


  17. mossèn Says:

    veins ??? ... jo vull una casa per mi solet !!! ... salut


  18. Yeral Says:

    Se'n diu Síndrome de Diògenes... No deuen parar de recollir "merda" pels carrers, tot allò que troben i usen el pis com a "amagatall". És un desastre. És tant difícil barallar-se amb aquests problemes. Una cosa que podrieu fer és putejar-los (amb subtilesa) fins que ells mateixos decideixin marxar... jeje... No sé. És molt difícil, Boira. Sort!


  19. gatot Says:

    els tens a sota? boira?
    hi ha una dita: si la muntanya no va a mahoma... Mahoma va a la muntanya.

    Perquè tu deus tenir un parell de sabates d'aquelles de taló? o de camperes? I no has pensat a assajar claqué a les 6 de la matinada?

    quan vinguin a queixar-se... els hi canvies els escarbats pel poder dormir! (ah... si no vols que et facin mal els peus... les boles aquelles de vidre que fan servir els nens per jugar, botant i rebotant... també molesten molt)

    petons i llepades ora pro nobis!


  20. Mal rotllo! Sort que tens el nostre blog per desfogar-te! Que a nosaltres, cap veí ens fa aquestes barrabassades! Denuncia rera denuncia. És el camí.


  21. Jo Mateixa Says:

    .....vius a l'Hospitalet????, es que si em dius que si i a més em confirmes el carrer em foto un tiro nena, que la companya de feina viu a l'Hospi i a la seva escala els hi està passant exactament això!!!!!!!


  22. Boira Says:

    Doncs es una gran putada tot plegat!! No els tinc a sota Gatot, ni ganeees!

    No visc a l'Hospi Jo Mateixa, però crec que això es bastant general...

    No estem parlant del Síndrome de Diogenes Yeral, és un altre tipus de problema.

    Mira, per contestar-vos a tots, faré la segona part, un post aclaratori perquè m'agradaria matitzar alguns aspectes!


  23. BACCD Says:

    Hosti, quina putada! Noia, aquestes coses no tenen nom i espero que sí que tinguin algun remei. Perquè això no hauria de durar com està durant. Esperaré la segona part.

    Una abraçada i ànims!


  24. c.e.t.i.n.a. Says:

    Jo per experiència et puc dir que la única sol.lució és la denúncia rera denúncia. No entreu en el terreny de l'enfrontament personal per que mai saps amb qui te la pots estar jugant i de que son capaços aquesta mena de gent.

    Això si, emprenyeu als Mossos, a Sanitat i a Habitatge cada setmana fins que us facin cas.


  25. Unknown Says:

    Collons! Fa molta ràbia no poder-hi fer res! Perquè uns serveis socials o algo aixi? Aprofitant que dius que hi tenen tanta merda, potser els poden interrogar o algo... No se tia, jo no em podria quedar de braços plegats tampoc. Si no podem ni descansar a casa, on ho haurem de fer?
    No paris fins a sortir-te amb la teva o t'amargaran de debò.
    Presidenta a la lluita!!! ;)


  26. Abi Says:

    jo de tu, amb el consentiment dels advocats que us ho porten, aniria a fer una denúncia pública, que surti en algun mitja de comunicació, diaris, teles locals, si teniu possibilitats a teles autonòmiques, programes d'aquests de denúncia social i potser així les administracions s'espavilen!