Els regals de reis

Jo no acostumo a celebrar els reis, però sempre cau alguna cosa o altra, el típic regal de la mare, tieta, cosina, sogra, cunyada...Aquells regals tant horribles que abans d'obrir-los ja estàs assajant la cara d'il·lusió per a que no se t'escapi un uix!
Quan et donen un regal, tot mal embolicat, i tu fas la cara de alegria, l'obres, i veus que és un pijama de "leopardos" que et va 10 talles gran, que si a sobre te la regalat la sogra, penses que és amb mala llet, per a que el seu fill no se t'apropi. I que tot i veure la possibilitat de canviar-lo, al veure que és gran, et diguin, no dona no, que porta un cordill, i això es porta amplós. I després ve la terrible frase:
-Ja veuràs, proba-te'l!
I has de sortir, fent el rídicul davant de la família, i t'has de sentir dir que et queda prou bé, però ni tant sols lligant el cordill dels pantalons, s'aguanten, i t'acaben dient que potser si que l' hauràs de canviar.
O qui no ha rebut aquell parell de mitjons horribles, o aquella colònia de iaia que no et posaràs mai. O aquella bufanda, que si tens una mica de sort va acompanyada d'un gorret!
Ara, per mi, lo pitjor de tot són les capses de mocadors de roba brodats, aquelles capses de plàstic on van 4 mocadors tot ben plegats, que et pensaves que això ja no ho podien vendre.


31 Responses
  1. Anònim Says:

    jejeje putus mocadorets brodadets!!!

    ja t'has portat prou bé?

    segur que si!

    petonets de colors


  2. Puji Says:

    I és clar que ho venen! De què viuria el senyor Pedret, si no?


  3. Anònim Says:

    I quan tens deliri pels llibres i tothom ho sap, i arriba el moment i no te'n regalen cap, què? Quin nom té això? quin?


  4. Anònim Says:

    Juassssss! Tot això a mi un any o altre m'ha caigut... i t'has deixat... un batín (ais), uns guants horrorosos... un dvd d'una peli que mai veuries... una jaqueta deu talles més petita... (això és encara pitjor que quan te ve gran!!), un paraigües plegable, d'estampat de flors... i aixi, ad infinitum...
    Però bé, el millor és quan et cau alguna capseta de caja roja o de ferrero, no??
    Escoooolta, al meu blog hi trobarás ("altra vegada, sí")la convocatòria... aquesta vegada si que sí, oi?? No em fallis! ;)
    Petonassos bonica!


  5. SHADOW Says:

    Ei boira, també me n'han regalat a vegades d'aquests mocadors i la veritat... jo sóc dona de mocadors de paper! Espero que hagi caigut algun regal que t'hagi agradat i si no, ara que han començat les rebaixes, te'l regales de tu per tu, estiman-te cada dia més ;-)
    Petonets


  6. Sergi Says:

    Això és producte de la manca d'imaginació de les mames i tietes en general. Després de tants anys fent el típic regal 'perquè toca', ja es regalen coses d'aquestes que en teoria tindran una utilitat, però que són de gust reprobable. I és que som d'una altra generació. Ara bé, si és un regal de la sogra, que va a humil·liar, això ja és una altra història, i requereix venjança.


  7. Clint Says:

    Ei que a mi aquests mocadors me'ls cagava el tió...i dins sempre n'hi havia un amb mil peles!...hòstia m'encantaven els mocadors!


  8. Anònim Says:

    que bo lo dels mocadors...es regal de iaia a tope..ho estic llegint al curro i estic disimulant per no riure... que horribles.


  9. Striper Says:

    La veritat a mi algun cop ja m'han regalat de mocadors, aixo si mes grans i sense borda,de fet com jo els faig servir no em sap pas greu, lo que mai he entes es per que els de las dones son mes petits si la mida del nas es la mateixa.


  10. gatot Says:

    però a veure, nena... tu ja fas la carta als reis i la deixes a la bústia de la mama, la tieta, la sogra...? només cal que hi posis el que vols... -un vibrador, uns olis de massatge, unes calcetes comestibles...- i veuràs com l'any que ve es porten millor (sobre tot la sogra!) :P
    petons i llepades regalades!


  11. Boira Says:

    PINTOR: Si que m'he portat bé, si! És igual com et portis, el mocadorets i són igual!

    PUJI: Vale, tot sigui pel senyor Pedret, però perquè no se'ls compren per elles?

    JOSEPMANEL: Doncs mala llet, perquè a mi em passa el mateix, a mi també m'agrada molt llegir, i on són els llibres?

    PALITO: Osti, el batín i tant! En tinc un de rosa que no te desperdici. I els paraigües, ains, perquè es regala paraigües?

    SHADOW: Si que ha caigut algun que altre regal decent.
    Petons.

    XEXU: De quina classe de venjança estem parlant?

    CLINT: Homeee, a tu t'agradaven perquè anaven farcits de diners, punyetero!

    AKAIRIS: Aguanta el riure, que no vull ser responsable de un "despido procedente".

    STRIPER: Doncs mira, això no m'ho havia plantejat mai jo, no se perquè són més petits els de dona.


  12. Terra Says:

    Jajajajjaa Del que has dit, tot m'ha caigut alguna vegada...pijama enorme amb "ositos", i jo odio els "ositos!
    Quan reps aquest tipus de regals ja et resignes a no canviar-los per no molestar a ningú, i tampoc tens valor d'encolomar-li a algú altre!
    Però encara fabriquen mocadors així??


  13. Unknown Says:

    bufff... mocadors de roba... ara m'anirien de perles perquè els kleenex no vegis les destrosses que fan! jejeje ;P


  14. robelfu Says:

    si et serveix de consol és el regal favorit de la meva sogra.
    aviat em muntare una botigueta en un mercat.
    petons


  15. Anònim Says:

    Jo crec que el pijama de lleopard li faria posar al meu xicot, si me'l regala la sogra! Tindria la seva gràcia, no? Si sa mare té aquest gust, ja hi deu estar acostumat! hihihi

    Jo de Reis fa anys que no en faig, però sempre m'havien portat un cabàs de mitjons i calces per a renovar! Potser no era el regal més treballat, però sí que era ben útil (sobretot en aquelles èpoques de la vida que les calces encara no han de ser sexis i no mires si els mitjons queden bé amb sabates negres o blanques o marrons o...).


  16. iruNa Says:

    Hahaha!! el que pagaria per veure't amb el pijama de leopardos!!! quina fila noia!
    Realment aquests són els pitjors regals que et podrien fer mai, per fer això millor no regalar-te res, però és clar,què has de dir... fer bona cara i passar el mal tràngol!
    Ostres, això dels mocadors... em pensava que ja no existien!!! que fort!
    M'has fet riure amb aquesta explicació.. i m'has fet recordar situacions còmiques semblants que he viscut!
    No et van portar res més "normal" o aprofitable els reis??
    una abraçada!


  17. baldric Says:

    A tu no és gaire difícil que les coses et quedin grans, és lo normal!!! i llavors l'hi regales a la teva germana pq com que està més grassa, segur que li va bé. I apa amb el pijama de leopardo a l'armari, per cert estic molt sexiiiiiiii!!!!!!
    Petonets


  18. Potser hauríem d'agafar la directa i dir el que realment pensem del regal.


  19. Com sou!!!!!!!A mi no em sembla un regal horrible la capsa de mocadors brodats. Potser sí q no els utilitzaràs però macos, ho són. I les bufandes i els gorrets i els guants, per separat i en conjunt em semblen molt bé. Són útils. A mi sempre em van bé. I, mitjons?També!Sempre va bé tenir de més... TROBO Q SOU TOTS UNA MICA EXAGERATS CRITICANT AQUEST REGALS.Jo els trobo prou bé. Ara, q la sogra té mala llet regalan-te el pijama aquell de leopardos i q va gran... fijo.


  20. Jo estic amb tu Maria, són els típics regals, que potser no fan il·lusió, però acostumen a ser els més útils.

    El meu nas per exemple ho agraeix, ja que els kleenex l'irriten una mica ;b

    Per cert Boira, ja tardes a posar la foto de tu amb el pijama de leopardo de dues talles gran, que segur que hi és... jeje

    Un petonet!


  21. c.e.t.i.n.a. Says:

    Jo com que ja saben que no em poso pijama per dormir ningú se l'acudeix regalar-me un pijama de leopardos. A mi sempre em cauen uns calçotets tot i que tampoc els faig servir per dormir.

    jo et recomano que facis com tothom i els posis a Ebay a veure si algú pica.


  22. mossèn Says:

    m'agraden !!! ... són molt fashions !!! ... enhorabona ... salut


  23. Jo Mateixa Says:

    La iaia, la que ha mort aquets any passat, cada any per reis comprava (nomès per els homes de la familia) una caixa d'aquestes de mocadors, la dita diu que si no en tens per reis no tens bona sort durant l'any, tothom se n'enfotia...aquest any al no ser-hi ella ningu els ha comprat i es clar, aquest any tothom ha trobat a faltar els ditxosos mocadors de merda :-(


  24. rosa Says:

    sembla mentida però encara hi ha gent que regala calçotets, d'aquells en que la "tita" es treu pel costat...i samarretes d'imperi(que és?)i clar el tradicionals mocadors...són un clàssic com el tortell del dia de reis.


  25. de secà Says:

    eei, i els calçotets de la mame, lo macos que són? I les samarretes de la sobra........ Però la veritat es que no valoreu l'esforç que fan al anar a comprar els regals. Jo m'imagino a ma mare: Hola, volia uns calçotets, però que siguin moderns, que són pel nen....
    I posats a riure, a veue, que regaleu vosaltres als parents, ja sabeu, els regalets per sortir del pas. A veure boira, tema per un altre post.


  26. Esther Says:

    vaja... a mi fa anys que no em regalen mocadors d'aquests... curiosos si... aquest any entre el mòbil i la meva torradora estic super feliç! besitoos


  27. Anònim Says:

    ei que jo he regalat una bufanda!!jajajaj

    i en serio, algú regala encara a dia d'avui els mocadorets brodats???? els haurien de prohibir!!!!


  28. kentuta Says:

    Jajajaja, quina raó que tens... a mi fa temps que aquests mocadorets no me'l regalen, també ho feia la iaia, no sé perquè tenen aquesta mania les iaies.
    Ara lo del pijama no té perdó. M'apunto a veure la foto amb el pijama, ha de ser total....
    Una abraçada


  29. Boira Says:

    GATOT: No em cal demanar aquestes coses, que ja en tinc per casa, jeje, home, l'oli de massatge si, que s'acaba!

    TERRA:Si noia, encara els fabriquen. Pijama d'"ositos", uoooooo!

    TRILLINA: A mi em feien més destrosses els de roba, em deixaven el nas tot irritat.

    ROBELFU: jajajaj, mercadillo de mocadors de roba, no ho diguis gaire fort, que en se més d'un que et vindrà a comprar...

    NÚR: Estic d'acord amb tu, les calces i els mitjons sempre van bé, encara que no siguin sexis, per estar per casa i coses així, van de conya. Sempre hi quan no siguin de color carn! Aish, perquè hi ha calces de color carn?

    IRUNA: Home, sap greu, perquè saps que ho fan amb la millor intenció...Oh! no! jajaj. Si alguna cosa aprofitable va caure.

    BALDRIC: Exageradaaaaaaaa! Com sempre! A més, no et queixis, que gràcies a mi, tens l'armari ben farcit.

    JORDI CASANOVAS: No crec que serveixi, jo crec que tenen un armari ple de capsetes de mocadors per regalar, que van comprar un dia, i van donant cada any.


  30. Boira Says:

    MARIA: Ja ho se, ja ho se, però no es que menysprei el detall, al contrari, aprecio que pensin en mi, però ja que ho fan, perquè no pensen en alguna cosa que em pogués ser útil? Jejej, amb lo fredolica que ets tu, que sempre portes mil i una bufandes. :D

    ANONYMOUS WRITER: Home...no crec que posi aquesta foto...millor que no...jeje

    C.E.T.I.N.A.: jajajaj, vols dir que l'Ebay viu dels regals de reis?

    MOSSÈN: Fashions?? Si, segur, dintre d'uns anys segur... jej

    JO MATEIXA: Em sap molt greu, quan perds algú, inclús la cosa més tonta te'l recorda, espero no haver-te portat gaire tristor...El meu Nadal també va ser trist.

    ROSA: Si, els calçotets que sempre he vist a mon pare, que tenen el foradet per la tita! jajaja, i les samarretes d'imperi, buf!

    DE SECÀ: mmmm...no se pas que regalo, perquè em provoca mal de cap pensar en els regals de Nadal.

    ESTHER: Uoo! Es que t'has portat molt rebé aquest any. :)

    MERCÈ: Si, jo més d'un cop també he regalat una bufando, ho confesso, i mira aquesta resposta també em serveix per dos comentaris més amunt. jej.

    KENTUTA: jajaj, la foto va a ser que no...Lo de les iaies, crec que ho fan perquè encara tenen el concepte del "ajuar".


  31. Montse Says:

    Jo si voleu us proposo de fer el que ja fa anys q fem am la colla:

    i consisteix en guardar el regal mes heavy de lany i pel nadal seguent jejeje

    fer un amicinvisiblehortera en q cada u porta el mes bestia q li van regalar lany anterior.

    mola, oi?? jo, des de q fem aquests amicsinvisibleshortera, quan em fan regals daquests aplaudeixo fins i tot amb les orelles ;)))