Un món sense fi

No em vaig poder resistir, quan vaig veure al FNAC que el dia 28 el podria comprar ja estava babejant...Ahir mateix vaig anar cap allà a primera hora, i ja el tinc! És un totxo, 1258 pàgines, no se d'on trauré el temps i lo que es pitjor, no se on el podré llegir:
  • Al metro: no puc, no és que sigui de butxaca precisament.
  • Al llit: pesa massa, ahir a la nit ho vaig intentar, i la meva esquena és va ressentir.
  • Al sofà: No acostumo a llegir al sofà, però em sembla que necessitaré un faristol.
És que el llibre pesa lo seu, no m'atreveixo a deixar-lo a la estanteria de sobre l'ordinador per si pesa massa. Crec que abans de llegir-lo hauré d'anar al gimnàs.

I em preguntareu a que venen tants problemes per un llibre, és que el llibre en qüestió és: Un món sense fi (Ken Follett) la continuació d'Els Pilars de la Terra, el meu llibre preferit sense cap mena de dubte. Tinc unes ganes boges d'endinsar-me dins la lectura. Això si, no puc evitar tenir una mica de por a la decepció, ja ho diuen que mai segones parts són tan bones. Però per poder opinar, primer l'hauré de llegir. Dintre de molt temps, quan l'hagi acabat ja us explicaré que m'ha semblat, i faré una guia pràctica de com llegir-lo sense destrossar-se l'esquena.

18 Responses
  1. Lluna Says:

    Jaja! He rigut molt amb això del faristol!

    I no hi era en edició de butxaca?

    Jo recordo que vaig llegir Els pilars de la Terra fa molt temps. Quan anava cada dia a Barcelona. Me'l vaig llegir al tren, i en una setmana el vaig tenir llegit. Gairebé no recordo de què anava. Només que em va encantar. I que hi havia un protagonista pèl-roig. És que a mi els pèl-rojos em tenen el cor robat :-)

    Vaig pensar que me l'havia de comprar, però... No ho sé, fa molt que no llegeixo llibres que no siguin de ciència ficció o fantàstics, i ara em fa com una mica de por, perquè potser m'avorreix enormement. I, és clar, és una segona part i potser només està feta per fer diners i és molt dolenta. O potser no...

    Ja ens explicaràs què tal, eh! Jo estic esperant que algú comenci a dir el què per decidir si el llegeixo o no.

    Ai, ho sento, no volia fer un comentari-post!


  2. Anònim Says:

    els pìlars de la terra em va agradar molt però m'agrada més la catedral de mar. de totes formes tb tinc ganes de llegir la segona part, encara no puc me d'esperar que algú m'ho puji!!!

    besets!


  3. Jo encara no tinc el meu exemplar, però Ken Follet és capaç de mantenir el nivell. Segur que ens agradarà. No hi ha llibre seu amb el qual no hagi gaudit de valent.

    Bé ja ens aniràs comentant quines sensacions et dona.

    Un petonet!


  4. haig de reconèixer que sóc dels pocs humans que no he llegit els pilars de la terra i que per tant probablement tampoc llegiré, de moment, un món sense fi.
    Això sí, les rajoles de sota el llibre m'agraden molt ;)



  5. Terra Says:

    Ja saps que em va agradar molt però que molt Els Pilars de la Terra i sabia que ja fa temps que en Ken Follett preparava la segona part, però no tenia ni idea quan sortiria. M'he enterat aquest matí i no t'imagines la il·lusió que m'ha fet!! però també he pensat que potser les meves expectatives siguin massa altes. De debó espero que no sigui així.
    Encara no el tinc però segur que no trigaré. Ho sento pel Noah Gordon i El celler, hauran de passar a un segon terme...

    Doncs si pesa tant, amb la meva esquena fotuda ho tinc clar, però no ho dubtis, encara que després hagi d'anar a rehabilitació!jajajaj Com que em dic ***** que me'l llegeixo!!

    LLuna! Parles de'n Jack, quin personatge...m'encantava. :)


  6. Esther Says:

    mmm... et diré un secret... no he llegit Los Pilares!! tinc gent propera (properíssima!) que fa anys que em repeteix que és el millor llibre que s'ha escrit mai, però em fa tanta pooooor en veure'l tan i tan enorme... He rigut mentre llegia on el podies llegir i... és que és ben cert eh! ja ens diràs com el vas llegint! jee! petonets i bon finde!


  7. Striper Says:

    Jo també m'le comprat avui, una mica toxo si que es, on le comprat regalaban un petit carro per portal. Los pilares de la tierra també es un dels meus preferits , pero potset tambe , el metge.


  8. Déjà vie Says:

    jajajajaj bon post! ei qun tinguis tot l'estudi fet no ens diguis el final, eh!!


  9. akairis Says:

    un bon invent seria un suport de llibres al llit! sobre lectura poc puc comentar per que no llegeixo molt...aquest TOTXACO es molt per a mi...


  10. Joana Says:

    A la taula de la cuina mentre fas el sopar!!!!! ;) ( Jo ho faig).
    Bon 2008, Boira!


  11. Anònim Says:

    Segur que aquest no decepciona, bé ja comentaràs on el llegeixies i que tal... a mi em falta temps per llegir-lo!


  12. Unknown Says:

    buff jo aquest fins que no el treguin en fascicles, passo... ja ens explicaras que tal!


  13. rosa Says:

    Els pilars de la terra el vaig llegir l'any 1988 crec que vaig ser unes de les primeres catalanes en fer-ho...molts anys després m'assent-ho que és una moda entre la gent més jove.
    avui mateix escric al rei negre perquè me'l porti.
    un petó


  14. Boira Says:

    Ais LLUNA, la edició de butxaca encara no ha sortit, i lo que tardarà, tot i que encara que la treguin de butxaca, continuarà sent un totxo.

    MERCE: A mi també em va agradar molt l'Església del mar, és un gran llibre.

    ANONYMUS WRITER: Jo també crec que és un escriptor capaç de mantenir el nivell, ja veurem.

    JORDI CASANOVAS: Doncs et recomano que el llegeixis. T'han agradat les rajoles?? jejeje. A mi també m'agraden, després del que em va costar aconseguir-les... :)

    TERRA: Doncs ja saps, quan l'hagi acabat si vols te'l passo, tot i que ja tinc cua d'espera...Oh!

    ESTHER: Els Pilars de la Terra, és un llibre que impressiona perquè el veus molt llarg, però un cop comences, és fa curt i tot, jo no el volia acabar, enganxa!

    STRIPER: Ja m'explicaràs com t'ho fas tu per llegir-lo, jeje. A mi també em va agradar molt "el Metge" de Noah Gordon.

    No DÉJÀ el final no l'explicaria mai.

    AKAIRIS: Doncs mira, a veure si l'inventen ja, perquè la meva imaginació ja no dona per més.

    JOANA: Ostres, bona idea, però jo no tinc taula a la cuina, i al taulell és un sacrilegi. Bon Any per a tu també!

    SENSE FER SOROLL: Si, el temps també em falta a mi, però bueno, encara que tardi uns mesos...

    TRILLINA: jejejej, doncs esperat sentada, perquè ho veig malament això dels fascicles...

    ROSA: Ben fet! A veure si el rei negre et fa cas, i ja m'explicaràs quina tècnica fas servir per llegir-lo.


  15. Sergi Says:

    Jo només puc dir que aquest llibre el llegiré, que Els Pilars de la Terra em va encantar, i no me'l penso perdre. No sé quan (ni sé com), però el llegiré. Ara, potser esperaré a que surti en edició de butxaca. Encara que no hi haurà butxaca que l'encabeixi, això si.


  16. Anònim Says:

    Els pilars de la terra és un dels millors llibres que s'ha escrit mai! Jo fa uns quants dies que tinc Un món sense fi sobre la taula de l'habitació, prò encara no li he tret el plàstic: estic esperant al dia 11 de gener, que tinc 5 dies seguits de vacances, per a posar-m'hi! Si m'hi enganxo, us ben juro que en 5 dies me'l ventilo, perquè sóc de les que puc passar la nit sencera sense dormir només per acabar-me el llibre! Tot i que això de les més de 1.200 pàgines... Paciència!!
    És el meu regal particular d'aniversari! hihi


  17. Encara tinc pendent de llegirme "Els pilars de la terra" així q potser, només potser si algun dia ja el començo intentaré enllaçar-ho amb aquest, serà l'òstia, no? A MI M'AGRADA MOLTÍSSIM LLEGIR però també m'he de conciençar si he de començar la lectura de segons quins.