Moltes Felicitats!



Avui és el teu aniversari Akairi's, i fa dies que et tinc abandonada, i em sap molt greu, però vull que sàpigues que estic aquí, i t'agraeixo molt que tu també hi siguis, i mira, t'ho he volgut dir per escrit. He utilitzat una foto teva, jeje, quin morro que tinc! M'encanten les teves fotos! Fa poc temps que ens coneixem, i ets d'aquelles persones que ha entrat en la meva vida i s'hi ha quedat, i no et deixaré marxar pas. I no et queixis per la edat, que encara ets jove, i encara ens queda molt per preocupar-nos de la salut! jajaj, o no! Frikis i hipocondriacas, quin parell!

Moltes felicitats!!


10 Responses
  1. Aka Says:

    Em sumu a la felicitació! Que viejuna no? :-)


  2. akairis Says:

    viejuna si, pero facilment em poden fitxar per simular un adolescent de 16 anys en una teleserie juvenil...jeje!
    MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!es una gran sorpresa trobar-me aquest post!!!


  3. Terra Says:

    Docs per molts anys Akairis!
    Ja heu pensat que us pujarà el nivell de sucre amb tant pastís? jeje


  4. maria Says:

    Ei guapa!! PER MOLTS AAAANYS!!!!!!!!! Ara et trucaré per felicitarte com et merèixes :) MUUUUAAAACK! MUAAAAAACK!!!


  5. invisible sun quan hi ha boira Says:

    La 1a pista stà penjada al meu blog, te a vuere amb una cosa que tu has dit al teu (Molt pillada però no és plan de fer-ho fàcil) ;P


  6. mossèn Says:

    pos si s'ha de felicitar es felicita i punt !!! ... felicitats !!! ... salut


  7. Striper Says:

    Pues felicitats per aquesta noia tant fantasticai de pas també a tu per el teu raconet.


  8. iruNa Says:

    Boira, quan puguis passa't per casa meva que hi ha una coseta per tu!!! jeje...


  9. akairis Says:

    moltes gracies a tots per la felicitació! :)


  10. de secà Says:

    tot i que vaig tard també aprofito per felicitar a la akairis, "y que cumplas muchos maaaasssss"