Moltes Felicitats!



Avui és el teu aniversari Akairi's, i fa dies que et tinc abandonada, i em sap molt greu, però vull que sàpigues que estic aquí, i t'agraeixo molt que tu també hi siguis, i mira, t'ho he volgut dir per escrit. He utilitzat una foto teva, jeje, quin morro que tinc! M'encanten les teves fotos! Fa poc temps que ens coneixem, i ets d'aquelles persones que ha entrat en la meva vida i s'hi ha quedat, i no et deixaré marxar pas. I no et queixis per la edat, que encara ets jove, i encara ens queda molt per preocupar-nos de la salut! jajaj, o no! Frikis i hipocondriacas, quin parell!

Moltes felicitats!!


10 Responses
  1. Aka Says:

    Em sumu a la felicitació! Que viejuna no? :-)


  2. akairis Says:

    viejuna si, pero facilment em poden fitxar per simular un adolescent de 16 anys en una teleserie juvenil...jeje!
    MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!es una gran sorpresa trobar-me aquest post!!!


  3. Terra Says:

    Docs per molts anys Akairis!
    Ja heu pensat que us pujarà el nivell de sucre amb tant pastís? jeje


  4. Ei guapa!! PER MOLTS AAAANYS!!!!!!!!! Ara et trucaré per felicitarte com et merèixes :) MUUUUAAAACK! MUAAAAAACK!!!


  5. Anònim Says:

    La 1a pista stà penjada al meu blog, te a vuere amb una cosa que tu has dit al teu (Molt pillada però no és plan de fer-ho fàcil) ;P


  6. mossèn Says:

    pos si s'ha de felicitar es felicita i punt !!! ... felicitats !!! ... salut


  7. Striper Says:

    Pues felicitats per aquesta noia tant fantasticai de pas també a tu per el teu raconet.


  8. iruNa Says:

    Boira, quan puguis passa't per casa meva que hi ha una coseta per tu!!! jeje...


  9. akairis Says:

    moltes gracies a tots per la felicitació! :)


  10. Anònim Says:

    tot i que vaig tard també aprofito per felicitar a la akairis, "y que cumplas muchos maaaasssss"