M'han donat un premi!



La iruNa m'ha donat el premi al Blog solidari, i la veritat és que m'ha fet molta il·lusió, tot i que no se si el meu blog és solidari. Malgrat tot, després de llegir perquè és dona aquest premi, suposo que em podria incloure, però crec que hi ha molts blogs que també és mereixen aquest premi. El raconet te molt poc temps, i estic molt contenta de començar amb un premi com aquest. Moltes gràcies iruNa. El premi consisteix en:
Distingir set blocaires que compartixin idees i opinions, o que simplement mostrin el que saben i ho facin d'una manera totalment altruïsta, generosa i voluntària, sols pel plaer de compartir. És una cadena :cal enviar un correu als nous blocs distingits i aquests, a la vegada, han de continuar la cadena amb set blocs més, i així successivament.
Em permeto el luxe de donar-me uns dies per reflexionar a qui donaré el premi, tot i que tinc molt clar que una de les premiades seria la iruNa, però es permet retornar el premi?
11 Responses
  1. rosa Says:

    moltes felicitats...guapa te'l mereixes.


  2. Anònim Says:

    Felicitats pel premi, properament una altra pista...


  3. Sergi Says:

    Tal com li he dit a la iruNa en el seu propi blog, ja que ha tingut la gentilesa de premiar-me a mi també, si és per opinions compartides, i per compartir la teva vida i experiència amb nosaltres, jo també te'l donaria, te'l mereixes de sobres. Les normes no diuen res de no repetir (com algun altre meme anterior), així que li pots tornar el premi tranquil·lament. Quin jurat vindrà a queixar-se si ho fas? Jo si em decideixo a fer-ho, repetiré, i tant si repetiré...


  4. Anònim Says:

    Molt merescut premi!!!!!!!! t'has de preparar un discurs royo Goya...
    enhorabona !!


  5. iruNa Says:

    Ai... que em faràs emocionar!! Saber que t'ha fet tanta il·lusió em fa posar feliç! I és que crec sincerament que te'l mereixes!!
    I respecte el que dius de retornar el premi... jo no he llegit enlloc que no es pugui fer, i de fet ja sé d'alguns que ho han fet... així és que, tu mateixa!!
    una abraçada mooolt gran per tu i pel teu blog premiat!!!


  6. SHADOW Says:

    enhorabona boira, segueix així: a mi també m'agrada el teu bloc.
    Una abraçada


  7. Unknown Says:

    Felicitaaaaaaaaats!!! Que xulo arrencar el nou bloc així de bé! Me n'alegro guapa! ;)



  8. Anònim Says:

    Te'l mereixes, per la sinceritat dels teus posts. Felicitats i ara no canviis


  9. Terra Says:

    Aiii, que estic moolt enfeinada i no estic al dia!
    Res, que la meva gran enhorabona!!


  10. mossèn Says:

    premi ??? ... au, va !!! ... premi es que et toqui un tio bo com jo mateix !!! ... salut